Социалната мрежа MySpace отчита 1 млн. нови потребители, съобщава "Ню Йорк таймс". Очаква се компанията да обяви подробни резултати относно резултатите на сайта покрай представянето на новия онлайн музикален плеър, което се очаква да се случи по-късно днес.
По време на своя пик MySpace генерираше със 75.9 млн. уникални посещения всеки месец, като след изместването на социалната мрежа от Facebook и Twitter интересът към сайта се срина, пише dnevnik.bg.
По данни на статистическата фирма comScore месечният трафик се увеличава през януари с 4% спрямо декември до 25.1 млн. посещения.
"Новите регистрации се увеличиха от нула до 40 хил. дневно", коментира Крис Вандерхук, главен оперативен директор на MySpace.
Според него този ръст се дължи на интеграцията на сайта с Facebook и Twitter, както и поради голямата база с музика. Социалната мрежа все още разполага с лицензни права за хиляди песни, както и с музикални парчета от неизвестни или независими артисти. MySpace поддържа каталог от 42 млн. изпълнения, което надвишава няколко пъти тези на Spotify и Rhapsody.
Залязващата социална мрежа смени своя собственик през юни миналата година. News Corporation на Рупърт Мърдок продаде MySpace за 35 млн. долара на младите инвеститори Тим и Крис Вандерхук, както и от поп изпълнителя Джъстин Тимбърлейк. Медийният магнат плати за социалната мрежа 580 млн. долара през 2005 г.
През януари социалната мрежа обяви партньорство с Panasonic за реализирането на MySpace TV, което комбинира споделянето и коментирането на музика, видео и телевизионни шоута.
MySpace отчита 1 млн. нови потребители
- 13.02.2012 | 16:52
- 1103