Panasonic реши да се възползва от бума на социалните мрежи като ще разчита на партньорство със залязващата социална платформа MySpace, пише интернет сайтът VentureBeat. Идеята е да се възроди услугата MyspaceTV, която позволява потребителите да чатят помежду си, да споделят шоута и интернет видео.
За популяризиране на новото партньорство Panasonic разчита на музикалния изпълнител Джъстин Тимбърлейк. Той представи идеята за интегриране на MyspaceTV в апаратите на Panasonic по време на презентацията на японската компания на изложението CES в Лас Вегас, пише dnevnik.bg.
"Това е еволюцията на едно от най-големите наши открития – телевизията", заяви Тимбърлейк, който освен популярен певец е и инвеститор в MySpace. Той вложи в социалната мрежа неназована сума през юни 2011 г.
"MyspaceTV е социална телевизионна услуга, която поставя гледането на телевизия в едно ново измерение", коментира Тим Вадерхук, изпълнителен директор на MySpace.
MyspaceTV може да се използва от лаптоп, компютър или таблет и позволява за връзка между потребителите при гледането на телевизия на живо. Услугата върви заедно с приложение, наречено Myspace Companion App. То позволява на потребителите да открият видео по техен вкус и да го пуснат на своя телевизор с натискането на един бутон.
Сътрудничеството между MySpace и Panasonic означава, че тези услуги ще бъдат интегрирани в серията умни телевизори Vierra. По този начин японският производител ще се опита да даде по-голямо социално изживяване на своите потребители.
От друга страна пък това означава втори шанс за MyspaceTV и за социалната мрежа MySpace като цяло. Тя изпадна в немилост през последните години, като беше изместена от Facebook и Twitter, отчитайки в момента непрекъснат спад на потребители и приходи. За последните пет години компанията изгуби значителна част от своята оценка. News Corp. я придобиха за 580 млн. долара през 2005 г., само за да я продадат за нищожните 35 млн. долара в средата на миналата година.
Panasonic ще възкресява MySpace
- 11.01.2012 | 09:04
- 1022