Intel официално съобщи, че ще предприеме най-голямата рекламна кампания от 2003 г. насам, в която ще заложи на своят "ултрабук" концепция, предаде AP.
Кампанията, която има за цел да пласира нови по-тънки и леки ноутбук компютри, ще стартира през април, съобщи ръководителят на рекламното звено на Intel Кевин Селърс по време на откриването на Международното изложение за потребителска електроника (CES) в Лас Вегас.
Селърс не уточни колко точно технологичният гигант смята да похарчи за рекламите и инициативите покрай тях. От Intel не са планирали подобна голяма кампания от представянето на чиповете Centrino на лаптопите с Wi-fi технологията преди осем години.
Макар че произвежда основно процесори, Intel често подтиква производителите на PC-та да създават продуктите си по определени начини. Ултрабуците на компанията са подобни на модела MacBook Air на Apple, който бе пуснат пред три години.
Днес производителите на персонални компютри приемат добре идеята за ултрабук. От Intel съобщават, че на пазара в близко бъдеще ще излязат 75 нови модела.
От Асоциацията за потребителска електроника очакват на тазгодишният CES да бъдат представени между 30 и 50 нови модела ултрабуци.