От Samsung излязоха с официален коментар за проблемите с Galxy Note 7

Gettyimages
share

По повод появилите се информации, че технологичният гигант Samsung спира от продажба новия си смарт телефон Galaxy Note 7 заради повреда на батериите, от комппанията излязоха с официално становище.

В него се казва, че към момента се провежда задълбочена инспекция, за да бъдат идентифицирани възможните засегнати батерии на пазара. Публикуваме становището без редакторска намеса.

"Samsung се ангажира да произвежда продукти с най-високо качество и ние вземаме под сериозно внимание всеки инцидент, докладван от нашите клиенти. В отговор на скорошните сведения относно новия Galaxy Note7, извършихме задълбочена проверка и открихме проблем с батерията.

Към днешна дата (1 септември 2016г.) глобално са отчетени 35 случая, като в момента провеждаме задълбочена инспекция с нашите доставчици, за да идентифицираме възможните засегнати батерии на пазара. Тъй като безопасността на нашите потребители е абсолютен приоритет за Samsung, ние спряхме продажбите на Galaxy Note7. За клиентите, които вече са закупили Galaxy Note7 на пазарите, в които продажбите са стартирали, ние ще подменим тяхното устройство с ново в близките седмици.

Осъзнаваме неудобството, което това може да причини на пазара, но нашите действия са продиктувани от стремежа ни да продължим да предоставяме най-качествени продукти на нашите клиенти. Работим в тясно сътрудничество с нашите партньори, за да гарантираме подмяната на устройства да става по най-лесния и бърз начин. Официално продажбите на Note7 в България още не са започнали".


 

Водещи новини

Още новини