Ботовете се превърнаха в най-новата мода в технологичните среди, след като Google Facebook и Microsoft обявиха планове да работят в тази насока. Наскоро към тази група се присъедини и Apple. Но на какво се дължи интересът на технологичните гиганти към тези програми?
Вероятният отговор откриваме в пресен материал на технологичното издание VentureBeat, който предлага пет предимства на ботовете, които могат да доведат до революция в бизнеса.
1. Ботовете водят до по-голяма потребителска заинтересованост
Ботовете могат да повишат интерактивността на преживяването за крайните потребители. Така у потребителя се създава усещането, че работи с асистент за постигането на целите си, вместо да манипулира пасивен компютър. Това води подобряване на преживяването за потребителите и така увеличава шанса те да използват платформата и за в бъдеще.
Прочети повече ТУК.