Facebook прави видеоканал, конкурент на YouTube

share

Създателят на социалната мрежа "Фейсбук" Марк Зукърбърг заявява, че в момента потребителите гледат 100 милиона часа видео всекидневно. Той посочва, че компанията работи върху създаването на видеоканал, който ще съперничи на YouTube. Това стана ясно по време на представянето на резултатите си за четвъртото тримесечие, пише TheNextWeb, цитиран от Expert.bg. 

Това едва ли е изненада, като се имат предвид инвестициите на фирмата за подобряване на качеството на излъчваните видеоклипове, включително 360-градусови клипове, и фокуса върху удоволетвореността на потребителите в това отношение.

От дълго време се носят слухове за конкурент на YouTube, особено на фона на стъпките от страна на Facebook за въвеждане на специални прозорци за видеоклипове в Pages. Макар че е трудно да си представим, че нещо би могло да замести или сериозно да конкурира YouTube, Facebook е в най-добрата позиция да го направи.

Водещи новини

Още новини