Според данни на сайтовете SocialStatistics и FindPeopleOnPlus най-малко 74% от хората, присъединили се към конкурента на Facebook, са мъже.
Според първия сайт те достигат 87% от всички потребители, съобщава Mashable.com.
По думите на главния изпълнителен директор на Mashable, Пийт Кешмор, този дисбаланс може да се окаже основна пречка в надпреварата на Google за завладяването на уеб пространството. Според него новата социална мрежа може трудно да премине през тази своебразна "пропаст", тъй като наличието на толкова много мъже може да разубеди другите аудитории да се присъединят.
Във Facebook обаче съотношението е по-различно – там преобладават жените.
Данните бяха обявени почти веднага след като Google съобщи, че планира да пусне бизнес профили за бета тестване, с което доказа, че несъмнено ще се опита да конкурира както Facebook, така и LinkedIn Corp.
Google+ е подобен на Facebook с това, че позволява на хората да добавят снимки към профила си и да се свързват с приятели. Различното обаче е, че позволява свързването с другите сайтове и услуги на компанията като Gmail.
Друга основна разлика е, че приятелите на потребителя са групирани в "кръгове", а не са на едно общо място, както във Facebook.
Създаването на Google+ дава надежди на компанията, след като тя претърпя няколко сериозни провала в лицето на Google Wave и Google Buzz.