Bugatti раздаде първите 100 броя Chiron на новите собственици и вече се чувства комфортно да покаже високотехнологичните детайли на модела. Неколкократният победител от "24-те часа на Льо Ман" Анди Уолъс направи дълбокото гмуркане към това, заради което Chiron стана толкова специален.
Двигателят на автомобила е изключително масивен и ни е трудно да си представим, че той се помещава в задната част на колата. Уолъс обърна внимание и на специална клапа, която контролира въздуха, влизащ във всичките четири турбокомпресора при високи обороти. Вниманието към детайла от страна на Bugatti е толкова невероятно, че те са поставили логото си дори на карбоновите влакна и на места, които трудно се или изобщо не се забелязват.
Друг основен компонент, на който Уолъс обръща внимание, е техниката в спирачките на Chiron. Около задната част на дисковете е оставено свободно място, в което се завихря въздух за охлаждане. Резултатът е огромно намаление на температурата им, дори при постоянно използване.
Наскоро Bugatti завърши стотния автомобил Chiron от планираните 500. От тях са останали едва 100 броя, които може да бъдат поръчани, а 300 клиенти вече чакат новия си автомобил. Поръчки могат да се правят и за Chiron Sport, който е с 18 кг по-лек от стандартния модел и е изграден от още повече карбон.