Volvo въвеждат Skype в серия 90

share

Volvo Cars обяви, че новите автомобили от серията 90: XC90, V90, S90, вече ще се предлагат с водещото приложение на Microsoft - Skype for Business. Volvo е първият автомобилен производител, който въвежда приложението в колите си. С това шведската марка признава, че светът на бизнеса е мобилен и хората имат нужда да бъдат продуктивни навсякъде, включително от колите си.

"На всички ни се е случвало: да стоим в колата и да се опитваме да проведем конферентен разговор. Или ще се разпадне връзката, или ще изпуснем мобилния, докато се опитваме да се свържем, или пък ще забравим паролата. Това със сигурност не е най-добрият начин да започнем важен разговор. Освен това вниманието на водача не е там, където трябва да бъде, а именно - на пътя. Skype for Business ще сложи край на тези неудобства", заяви вицепрезидентът на Volvo Андерс Тилман-Микиевич.

Милиони хора по света използват активно Skype for Business в работното си всекидневие. В колите от серията 90 на Volvo потребителите ще могат да виждат предстоящите си Skype срещи и детайлите по участието си в тях, както и да се включат в конферентна връзка само с един клик, посредством широкия централен дисплей на таблото.


"Skype for Business е поредната голяма стъпка в предизвикателството да останем свързани със света докато шофираме. В зората на безпилотните автомобили ние виждаме бъдещото в приложенията, които ще позволят на хората да прекарват по-малко време в офисите си. Това е само началото на един напълно нов начин, по който ще се гледа на времето, прекарано в колата", поясни Андерс Тилман-Микиевич.

Подходът на Volvo да внедрява най-новите приложения в колите си е продиктуван от желанието на компанията да направи живота на своите клиенти по-лесен и безопасен чрез използването на модерните технологии по разумен начин. Партньорството на Volvo с Microsoft включва още проучване на възможностите за използване на Microsoft Cortana за гласово и контекстуално разпознаване на човешките потребности.

Водещи новини

Още новини