Audi TT 2.0 TDI вече и quattro

share

Всяко второ Audi TT, продадено по света, е Quattro. Успешният 2.0-литров дизелов двигател, който се появи с третото поколение на модела, сега се предлага и със задвижване на четирите колела. Мощността му минава през 6-степенна S tronic скоростна кутия с двоен съединител и обещава приемлив разход.

Quattro задвижването използва електронно-хидравличен съединител за разпределяне на въртящ момент към двете оси. През по-голямата част от времето, което TT-то ще прекарва в града, той ще отива към предните колела. При намаляване на сцеплението, съединителят ще го препрати и към задните за няколко милисекунди. Системата работи със специален софтуер, част от Electronic Stabilization Control (ESC). Това прави поведението по плавно и стабилно. При по-хлъзгави настилки системата ще позволява и „безопасен, контролиран дрифт“, казват от Audi.

Управлението на съединителя е интегрирано в опционалната система за избиране на режим Audi drive select . Това позволява на шофьора да модифицира характера на своето TT в пет режима – comfort, auto, dynamic, efficiency и individual. От нея могат да се правят настройки и по педала на газта, трансмисията и волана.

Доброто поведение на Audi TT се дължи и на комбинацията от Quattro с 4-цилиндровия дизелов двигател със 184 кс и 380 Нм въртящ момент между 1750 и 3250 об/мин. Със S tronic coupe версията ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.7 секунди и вдига 234 км/ч. Roadster-ът прави същото упражнение за 7.0 секунди и достига 230 км/ч.

С въвеждането на 2.0 TDI Quattro S tronic брошурата на Audi TT става със седем варианта за двигател/трансмисия, пет от които бензинови.

Audi TT Coupé 2.0 TDI quattro S tronic 184 кс:
5.4 – 5.2л/100км

Audi TT Roadster 2.0 TDI quattro S tronic 184 кс
5.6 – 5.4л/100км

Водещи новини

Още новини