Мистерията на българските гласове е нищо на фона на мистерията на българския автомобилен пазар. По улиците на красивата ни столица има коли за стотици хиляди левове, а по тротоарите ни - хора със стотинки в джоба.
Отговорът на въпроса как най-продаваните модели у нас са именно тези от върха на гамата на повечето скъпи марки, е като вица за жената, която я попитали защо пие водата си със сламка: Защото така!
Когато преди десетина години на този мистериозен пазар се завърна марката Dacia - казваме "завърна", защото стана собственост на Renault и нещата се промениха драстично - тя трябваше да убеди едни много особени клиенти, че вече не става дума за "онази Dacia", че вече не говорим за румънското недоразумение на автомобилостроенето, което произвежда нещо, което само прилича на кола. Вече говорим за бюджетното дете на съюза Renault-Nissan, което идва да служи на разумните и трудещите се; което е направено от изпитани елементи от миналата колекция Есен-Зима на французите; което си струва.
Научи повече ТУК