Новият Opel Ampera-e – до 150 километра автономен пробег

share

Рюселсхайм. Кои са двата основни въпроса, които предотвратяват превръщането на електрическата мобилност в общоприета възможност за собствениците на автомобили?

Опасенията по отношение на пробега са безспорен номер едно, като потенциалните клиенти често се притесняват, че наличният пробег няма да бъде достатъчен за достигане до крайната цел на пътуването им. Opel успешно успя да отстрани всички опасения в тази насока, представяйки революционната нова Ampera-e на международното автомобилно изложение в Париж този месец. Със своя автономен пробег над 500 километра (пробег на електричество, измерен на основата на европейската норма NEDC - New European Test Cycle в километри - над 500 по предварителни данни), звездата на изложението изпреварва своя най-близък съперник в класа, който към момента се движи по пътищата, с най-малко 100 километра. Другият ключов въпрос е свързан с местата, където електрическите автомобили биха могли да се заредят.

Както бе обявено на автомобилното изложение в Париж, заряд с продължителност 30 минути от бързозарядна правотокова зарядна станция с 50 кВт ще добави допълнителни 150 километра автономен пробег (средна стойност, измерена на основата на предварителни NEDC тестове) към капацитета на новото поколение литиево-йонна акумулаторна батерия на Ampera-e. И ако в момента станциите за бързо зареждане може все още да се считат за необичайна гледка, в не толкова далечно бъдеще нещата ще се променят. Германското Федерално министерство за транспорт и цифрова инфраструктура обяви наскоро, че до края на следващата календарна година по продължение на основните магистрални отсечки в страната предстои да бъдат изградени 400 на брой бързозарядни станции в сътрудничество с компанията, обслужваща местата за почивка, услуги и зареждане с гориво "Tank und Rast".

Още по темата прочети тук.
 

Водещи новини

Още новини