-
09 септември 2012 09:39
- 589
- 0
24 000 са сигналите за проблеми в здравеопазването само от началото на годината на горещия телефон на НЗОК, съобщава БТВ.
Най-често обажданията на горещия телефон на здравната каса са с въпроси за лекарствата, плащани от Касата, различните видове лечение, какво трябва и не трябва да плаща пациентът.
Разговорите са безплатни за цифровите и струват само един импулс за аналоговите телефони в цялата страна. Неудобството е, че отговор може да получите само от 09:00 до 17:30 часа в работните дни.
Освен по телефона пациентите могат да получат информация или да подадат сигнал в приемните на Касата, както в централата, така и в регионалните здравни каси.
Тегленето на различни формуляри от сайта на касата е сред новите улеснения за пациентите. Там също могат да се задават въпроси и да се правят справки за личен лекар и здравноосигурителен статус. Има и списъци с лекарите, стоматолозите, болниците и аптеките, които имат договор с касата.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
НА ЖИВО: Депутатите с четвърти опит да си изберат председател
20 ноември 202411:00
Борисов: Действията на ПП-ДБ са хаотични
20 ноември 202410:50
ДБ ще гласуват с "въздържал се" за кандидатурата на Силви Кирилов за председател на НС
20 ноември 202410:48
Андрей Вълчев (БСП): Доцент Киселова наистина е добрият вариант да се отпуши държавата
20 ноември 202409:29
АПС ще подкрепи кандидатурите на доц. Киселова и Силви Кирилов
20 ноември 202409:48
Джейхан Ибрямов отказа да разкрие оптимист ли е парламентарната криза да приключи
20 ноември 202409:58
Доц. Киселова: Ще постъпим така, че да не отиваме на нови избори начело с Главчев
20 ноември 202410:58
Главчев: Пеевски не ми се е обаждал по телефона за офиса на ДПС, за разлика от други двама партийни лидери
20 ноември 202411:21
САЩ затварят посолството си в Киев, идва голяма заплаха
20 ноември 202409:18