-
09 септември 2012 09:39
- 589
- 0
24 000 са сигналите за проблеми в здравеопазването само от началото на годината на горещия телефон на НЗОК, съобщава БТВ.
Най-често обажданията на горещия телефон на здравната каса са с въпроси за лекарствата, плащани от Касата, различните видове лечение, какво трябва и не трябва да плаща пациентът.
Разговорите са безплатни за цифровите и струват само един импулс за аналоговите телефони в цялата страна. Неудобството е, че отговор може да получите само от 09:00 до 17:30 часа в работните дни.
Освен по телефона пациентите могат да получат информация или да подадат сигнал в приемните на Касата, както в централата, така и в регионалните здравни каси.
Тегленето на различни формуляри от сайта на касата е сред новите улеснения за пациентите. Там също могат да се задават въпроси и да се правят справки за личен лекар и здравноосигурителен статус. Има и списъци с лекарите, стоматолозите, болниците и аптеките, които имат договор с касата.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Кабинетът "Желязков" готов! БСП с 4 министерства, три за Слави
09 януари 202521:47
Водещите новини! Кирил Петков: Правосъдието и бюджетът са заложници на ГЕРБ. Зеленски към САЩ и Германия: Путин ни нападна заради вас
09 януари 202518:56
Шефът на ДАНС: Пребиваващи в регистрационно-приемателния център "Враждебна" сирийци са слушали песни, свързани с ИД
09 януари 202520:03
Полицията погна лихвари в София
09 януари 202519:04
Енергийният експерт Мартин Владимиров посече бизнеса за компенсациите за тока
09 януари 202520:36
Три коли се сблъскаха в Пловдив
09 януари 202520:45
Иран: Арестуван по обвинения в шпионаж швейцарец се самоуби в затвора
09 януари 202520:40
САЩ одобри военна помощ за Украйна на стойност 500 милиона долара
09 януари 202520:10
Синът на Пъф Деди също е обвинен в изнасилване
09 януари 202520:15