Бум на хора с кръвоизливи заради грешно лечение с аспирин

Зачествятват случаите на пациенти, пристигнали в Спешния център в Дупница, с получени кръвоизливи, вследствие на грешно самолечение с аспирин вкъщи.

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 18824

„Аспиринът е медикамент, който се разпространява в аптечната мрежа. Като лекарствено средство той се продава със съответната писмена инструкция. В нея е изрично посочено как трябва да се взима и какви са страничните ефекти”, обясни за "Здравей, България" и Нова телевизия д-р Красимир Орозов от ЦСМП - Дупница.

Според лекаря аспиринът не може да бъде определен като безобидно средство за лечение.

„Когато се злоупотреби с определено лекарство, има странични ефекти. Тези при аспирина могат да бъдат различни. При здрав човек може да предизвика раздразнение на стомашната лигавица, което да се прояви в различна симптоматика, дори и болка. Ако човек има язва, например, аспиринът може да доведе до голямо раздразнение, болка и кървене”, добави д-р Орозов.

Лекарят препоръча пациентите да се консултират със своя личен лекар преди да започват прием на определени лекарства.

Спешният център в Дупница има много заразени медици. Там лекари и медицински сестри правят всякакви жертви в името на това медицинската помощ за хората в града да я има.

„В момента отсъстват петима лекари, шест медицински специалисти, санитарка и шестима шофьори, които са с коронавирус. Натовареността е доста. Пациентите обаче са обслужени”, каза старшата сестра Йорданка Иванова.

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 18824

Повече за Коронавирус

corona

Коментари

  1. 2020.12.04 | 10:37
    Аспиринов бум викате а,е тоя аспирин много опасен ей.
  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Лекарства

още

Анкета

Коя ваксина срещу COVID-19 бихте си поставили?

Коя ваксина срещу COVID-19 бихте си поставили?

Избрано от Интернет