Капитанът на Germanwings се опитал да влезе в кабината с брадва

  • 27 март 2015 09:25

  • 16378
  • 10
Капитанът на Germanwings се опитал да влезе в кабината с брадва
©

Капитанът на самолета А320 се е опитал да разбие вратата на пилотската кабина с брадва, пише британският в. Таймс.

По данни на изданието главният пилот Патрик Зондерхаймер, след като бил изгонен от своя помощник Андреас Лубиц от помещението за управление се е опитал да върне в пилотската кабина, като е използвал брадва. По данни на записите от черната кутия командирът е чукал многократно на заключената врата и след като не получил отговор, е използвал сечивото. Да припомним, на 24 март 2015 г. Лубиц изгони командира си от кабината и удари самолета във Френски Алпи. При катастрофата загинаха всички 150 души на борда.

Заради трагедията част от авиопревозвачите започнаха да променят правилата за пилоти, пише лондонският в. Гардиън. Според новите разпоредби в пилотската кабина трябва да има най-малко двама летци по време на полет. Шефът на Lufthansa Карстен Шпор обясни, че в германската компания има практика пилотите да споделят своите и на колегите си проблеми. "Тези, които разкажат за лични или не проблеми, не са санкционирани", допълни ръководителят на компания пред Си Ен Ен. "Тази възможност обаче не е била използвана в този случай. Мрежата ни за сигурност, с която толкова се гордеем, не е проработила в този случай”, коментира мениджърът.

Последвайте канала на

Валери Зайцев
16378 10

Свързани новини

Коментари 10

Добави коментар
Свилен

2015.04.03 | 16:25

10
Вторият пилот изгонил командира???? Питам се как е възможно да се случи това....и командирът безропотно да напусне пилотската кабина, след което да се мъчи да влезе, използвайки брадва...
betty boop

2015.03.29 | 02:50

9
neznaex,4e v samoletite ima i bradvi .Prestanete da pi6ete glyposti
Разбирачи

2015.03.28 | 22:27

8
Във всеки самолет има поне две малки брадвички, които служат за разбиване на корпуса при авария. Те разбира се са недостъпни за пътниците, но пилотите имат достъп до тях. Така, че ламери , особено разбирачите от фейсбуклука, земете да коментирате малкото неща, от които разбирате.
Разбирачи - 2

2015.03.28 | 22:25

7
Пламен Кънчев (от фейсбук), ти какво си чел не те знам. Аз работя в авиацията и преди 11-ти сеп., работя там и сега, та пишлемета като теб да ме учат какво има в самолетите или какво няма, щото нашия бил чел някъде. Пак ти казвам, коментирай неща от които ти увира пипето, не се прави на големия разбирач. Ако ползвахте интернет за нещо друго, освен да висите само в тоя ф-бук, можеше да напишеш нещо по-умно, вместо обичайните глупости с които си мислиш, че ще ме обидиш. Не ми се занимава повече с теб, така че ме плюй колкото искаш, много ти здраве.

2015.03.28 | 13:09

6
Тоя кавал явно е с със специални протекций как още го държат там след като е затрил 150 души?! Точно тая еврогейска европа ли чака българина да защитава интересите му?!

2015.03.28 | 13:08

5
Брадва !?!? Ето това дава обяснение защо се разби самолета в планината . Тръгнали са били за дърва . Бах ти и малоумието !

2015.03.28 | 13:08

4
с едно малко брадва

2015.03.28 | 12:48

3
Ami ako drugiq pilot e bil neuravnoveseniq , tova ne e za pdcenqvane .
Емил Стефанов

2015.03.28 | 12:46

2
Не мина и седмица от както стана този трагичен инцидент и случая беше разгадан за разлика от миналогодишният над Украйна който отне живота на близо 300-души.Холандците кога ще дадат ясен отговор и доказателства....

2015.03.28 | 12:46

1
Absolutni gluposti.

Добави коментар

Водещи новини