Електрическият велосипед не е бъдещето. Той е настоящето

Да отлагаш днешната работа за утре и малките решения, които могат да променят живота ти към голямо добро, е една от онези грешки, които знаем, че не бива да допускаме. Но правим всеки ден. Не само от мързел, даже напротив - понякога полагаме огромни усилия да си измислим извинения, с които до оправдаем действията си поне пред себе си. Но от това проблемите не изчезват, дори не се смаляват, а просто преминават от днешния списък със задачи към утрешния.

Един познат казва, че най-сигурният начин да победиш сутрешното задръстване на път за работа, е да не участваш в него. Това е от части заради проблема с отлагането. Вместо да намериш логично решение на проблема, ти се самопоставяш пред две възможности. Първа, спираш да се оплакваш и се нареждаш на опашката за левия завой, колкото и дълга да е тя този вторник. Втора, изобщо не излизаш. Разбира се, и двете не са добри, но нали сме от онези, отлагащите хора - които ще тръгнат на фитнес, ама утре, защото днес нямат време. Които ще карат колело до работа, но друг път, когато ще е по-лесно. Разбира се, рано или късно този така хубав утрешен ден идва и бъдещето се превръща в настояще. Настояще, в което трябва да отговаряме за вчерашните си решения и да направим план за утрешните.

Но ако в същия този вторник решим, че цялото това пътуване, изнервяне, паркиране и в крайна сметка, закъсняване, не си струва усилията, нервите и изгорелите газове? Тогава, стига да сме си задали въпроса правилно, отговорът е пред нас. Казва се електрическо колело. Алтернатива на колата, която вече едва се побира в претъпкания ни град, и която ни създава повече трудности, отколкото облекчения. Алтернатива и на градския транспорт, който след всичко случило се през последните месеци е по-скоро крайна мярка, отколкото всекидневен начин на придвижване. Алтернатива и на заседналия ни живот, който прекарваме пред екрани, на опашка пред заведение за бързо хранене или в планиране на голямата промяна, но "от понеделник".

С електрическото колело ти стигаш бързо точно там, където искаш, а не до онази спирка, на която спира автобусът. Заобикаляш задръстването и паркирането и пристигаш навреме в офиса. Ти си свободен и разбираш, че градът е една жива система от малки и големи улици, булеварди и пътечки, от която ти вече си част. Градът се променя, а с него и ти. Но може и да е обратното -  ти да си го променил. Защото, ако повече хора оставят колите си и тръгнат с колело на работа, градът определено ще е по-различен. Всеки ауспух по-малко е от значение, а алеите се правят там, където минават хората - както водата винаги си намира откъде да мине, така и хората винаги намират най-добрия shortcut и няма светофар, подлез или надлез, който да може да промени това. Поне не на нашия полуостров. Затова колкото повече хора излязат с колела и покажат, че това не е бъдещето, а настоящето на нашето придвижване, толкова по-бързо ще се появят и велоалеите, законите и толерантността.

Да вземем за пример точно това колело - Econic One. Един български smart e-bike в три версии с пробег от около 140 км, окачване, два размера на рамката и с сваляща се литиево-йонна батерия с 500Wh. Освен това може да се асемблира така, както ти харесва на теб. С него можеш да отидеш на работа, да се върнеш и на другия ден пак да отидеш. Ако пък решиш да избягаш от въпросната работа, то може да се превърне в най-добрия ти съмишленик, защото ще ти помогне да се измъкнеш много по-бързо. Можеш да следиш колко батерия имаш на цветния му дисплей и да я пуснеш да се зарежда, където намериш за добре. Можеш да го локализираш през app на телефона, да го заключиш и да виждаш колко километра сте изминали заедно. То е за хора, които не отлагат, а направо тръгват, и ако това си ти, не пропускай предложението за отстъпка тук.

(в материала има продуктово позициониране)

Коментари

  1. 2020.09.29 | 01:05
    Колелото има и педали нищо че е електрическо. Когато има стръмен участък или си се изморил, включваш батерийте. Българска фирма получава модерни части за велосипеди и ги зглобяява. Ще започват да зглобяват и електрически. В чужбина ги купуват защото са модерни и на ниска цена за техните стандарти. За България ни се струват скъпи, но по тях няма никаква подръжка, Дори и гумите не могат да се пукат. Колелетата се световно признати.
  2. 2020.09.28 | 11:45
    за мързели ли е ? Що трябва да е на ток, като има педали....
  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Любопитно

още

Анкета

Трябваше ли повече интелектуалци да подкрепят протестите?

Трябваше ли повече интелектуалци да подкрепят протестите?

Избрано от Интернет