Тази първоаприлска шега се оказа с обратен ефект за авторите й

  • 01 април 2016 15:35

  • 2520
  • 0
Тази първоаприлска шега се оказа с обратен ефект за авторите й
©

Една компания не може да си направи първоаприлска шега, без да поеме пиар риск, нали? Сингапурската онлайн компания за хранителни стоки Honestbee опита това тази седмица с тематична кампания в стил Индиана Джоунс за продажбата на месо от застрашени от изчезване животни като панда, тигър и кит.

Компанията започна да приема поръчки по-рано през седмицата на специално създаден за случая уебсайт, като за единствена дата на доставката бе посочена 1 април. Идеята, която днес компанията разкри в пост в социалните медии, е била да привлече внимание към много по-важния въпрос за опазването на дивата природа. Honestbee планира да дари приходите от фалшивата страница на кампанията на редица организации, които се занимават с това.



Прочети повече ТУК.

Последвайте канала на

Novini.bg
2520 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини