Раздадоха Антинобеловите награди за 2015 (видео)

В Харвардския университет се състоя церемонията по връчването на Антинобеловите на награди, предадоха световните агенции.

В областта на математиката комитетът отличи двама австрийци от университета във Виена. Използвайки статистически модели, те изчислиха дали е било възможно мароканският султан Мулай Исмаил да е станал баща на 888 деца, родени между 1697 и 1727 г., както твърди поверието. Антинобеловите лауреати установиха, че това е било възможно да се получи както в статистическо, така и в биологично отношение. За това са му помогнали 4-те му съпруги и 500-те му наложници от харема, пише в. "Монитор".

В оспорваната категория на медицината взеха връх два екипа. Те проведоха редица експерименти, за да изяснят какви са биологическите ползи за организма при страстната целувка. Оказало се, че това приятно занимание като минимум има поне един положителен ефект - снижаването на риска от алергия на кожата.

В областта на физиологията и етимологията тази година отличието отиде при американски учен от Корнелския университет Майкъл Смит, който изясни в кои части на тялото ужилванията на пчелите са най-болезнени. За да стигне до своите заключения, изследователят изпробвал в продължение на няколко месеца различни ужилвания. Изводът - най-болезнено се усеща жилото в областта на носа и гениталиите.

Антинобеловият принос в биологията тази година се падна на чилийски учени от университета в Сантяго. Техните задълбочени изследвания стигнаха до извода, че когато един бройлер бъде снабден с изкуствена опашка, той автоматично се сдобива с походката на динозавър.

Комичната церемония по раздаването на Антинобеловите награди бе учредена през 1991 г. от Марк Ейбрахамс, основател и редактор на списанието “Годишник на невероятните изследвания” и няколко университетски организации от Харвард и Радклиф.

“Целта на тези награди е да бъде почетено необичайното творчество и богатото човешко въображение, както и да се стимулира интересът на хората към науката, медицината и технологиите”, споделя Ейбрахамс.

За 25-ото издание на призовете Антинобеловият комитет отличи трима учени от университета в Джорджия, които установиха, че бозайниците средно уринират за 21 секунди. Екипът по традиция бе награден с банкнота от 10 000 милиарда зимбабвийски долара. Тя бе връчена на екипа от истинския Нобелов лауреат за икономика за 2007 година, американеца Ерик Маскин.

Коментари

  1. 2015.09.29 | 15:56
    Този истински нобелов лауреат по Икономика също е трябвало да вземе антинобелова награда. Не знаете какъв глупак е и колко прости икономически теориики върти :))
  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Любопитно

още

Анкета

Страхувате ли се от COVID-19?

Страхувате ли се от COVID-19?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.