-
03 юни 2015 14:41
- 1770
- 0
В края на 2012 година, когато Facebook направи 1 милиард потребители, на бюрата на служителите се появи една малка червена книжка.
Тя трябваше да мотивира служителите и да им обясни какво е Facebook и каква е целта на компанията. Един от дизайнерите на книгата – Бен Бари, публикува сканирани страници от нея.
Вижте какво Марк Закърбърг иска служителите на Facebook да помнят:
Facebook не е създадена, за да бъде компания. Целта в началото е била да се създаде мрежа, която да свързва хората по света.
Прочети повече на: http://profit.bg/news/CHervenata-kniga,-koyato-stoi-na-byuroto-na-sluzhitelite-na-Facebook/nid-139168_picid-_page-1.html
Да промениш начина, по който хората общуват, означава да промениш света, се казва в книгата.
Виж още ТУК.
Последвайте канала на
Свързани новини
Франция стартира с големи амбиции и спомена за провала на предишното европейско
Белингам даде този тласък на Англия, който всички на Острова очакват да ги отведе до края
Нидерландия се измъчи с Полша, но Вегхорст гарантира победата
Словения не се даде на Дания, Ериксен с мечтано завръщане на еврофинали
Бразилец пристигна за подпис с Левски
Официално: Левски подписа с португалец
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Президентът насрочва първо заседание на 50-ото НС
17 юни 202406:20
Вицепрезидентът ще открие Генералната асамблея на Европейската лига за икономическо сътрудничество в София
17 юни 202406:38
Започва издаването на новите лични карти
17 юни 202406:24
ISW: Кремъл се опитва да дестабилизира Балканите
17 юни 202406:46
В Атина задържаха известен адвокат по обвинения за домашно насилие
17 юни 202406:50
Съзвездията от сателити са вредни за озоновия слой
17 юни 202406:54
След градушките: Започна възстановяването на покривите в град Шипка
17 юни 202406:32
Наводнения и суша в различни краища на Китай
17 юни 202406:43
Седмицата започва със слънце
17 юни 202406:28