„Модерно е да се чете“ с кампания в подкрепа на българските автори и издателства

Тази есен „Модерно е да се чете“ се завръща с нова кампания, с която ще зарадва последователите си в социалните мрежи, с книги подаръци от български автори. Кампанията в подкрепа на родните поети и писатели, както и техните издателства, ще продължи в рамките на няколко месеца, през които ще бъдат раздадени десетки книги. Всички комплименти ще бъдат предоставени от издателствата, които прегръщат идеята на „Модерно е да се чете“.

Авторите, чиито творби ще бъдат представени са Татяна Гишина, Гергана Лаптева, Петър Голийски, Енчо Керязов, Светлозар Желев, Станислава Айви, Рене Карабаш, Николай Терзийски, Яница Радева, Любомир Калудов, Д-р Владислав Цветанов, Цветан Тодоров, Захари Карабашлиев, Алек Попов, Момчил Николов, Моника Василева, Людмила Нинова, Даниел Пенев, Емилия Дворянова, Кристин Димитрова, Иван Кръстев и Стивън Холмс.

Българка написа книга от пътешествията си в Южна Америка

Всяка седмица ще се провежда и интервю - лайф в Инстаграм с един от авторите, които ще бъдат представяни повреме на кампанията. За тези, които не са успели да се включват в живата връзка, интервюто ще бъде публикувано в IGTV на профила на @modernoedasechete в Инстаграм.

Не случайно инициативата ще продължи през целия есенно-зимен сезон, период, в който българското книгоиздаване ще е в сериозно затруднение, заради пандемията от COVID-19 и последвалия спад в продажбите на книги през последната половин година. Организаторите излизат с призив да се четат повече творби от български автори, а по време на кампанията ще бъдат представени, както нови, така и утвърдени родни писатели.

Продадоха рядка книга на Шекспир с пиеси за 9,97 млн. долара

„Модерно е да се чете“ стартира през лятото на 2019г. с подкрепата на над 30 популярни личности, които застанахата зад кампанията, като си направиха снимка с любима книга и тагнаха #modernoedasechete.

През лятото на 2020г. организаторите на един от най-успешните летни културни фестивали „Арт Поток“, който се провежда в Царево и Лозенец, отново подкрепиха „Модерно е да се чете“.

Кампанията се осъществява с безвъзмездната подкрепа на ПР агенция „IGM“ и фирмата за дигитален маркетинг -„Hashbook”.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Култура

още

Анкета

Трябва ли да продължи изкуството по време на COVID-19?

Трябва ли да продължи изкуството по време на COVID-19?

Избрано от Интернет