Най-гледаният филм в България за 2019 година е "Цар Лъв"

Най-гледаният филм у нас за миналата година е новата версия на класическата вече анимация от 90-те години на миналия век - "Цар Лъв", сочат обобщените данни от киносалоните.

Излязлата през лятото история за Симба, който с помощта на Тимон и Пумба, възмъжава и се завръща да търси възмездие за убития си баща, е гледана от 292 149 зрители и има 2 886 316 лева до края на миналата година, съобщава БТА. 

Втори по зрителски интерес е четвъртият филм от едноименната поредица "Отмъстителите: Краят". Приключенията на героите на "Марвъл" Ант-Мен, Ястребово око, Капитан Марвел срещу Танос и Камъните на безкрайността са гледани от 218 863 зрители и отчитат 2 539 122 лева от билетите им за годината.

"Междузвездни войни: Възходът на Скайуокър" е на трета позиция по зрителски интерес за миналата година, въпреки че излезе на екраните десет дни преди края на годината. Краят на космическата сага започнала още през 1977 година е гледан за това време от 197 193 зрители и има 2 316 611 лева приходи от билетите им.

Четвърти по ред е анимационният "Замръзналото кралство 2", който продължава историята на принцесите Елза и Анна. Спасяването на Арендел с помощта на Кристоф, Олаф и Свен е видяно от общо 216 935 зрители и отчита 2 143 186 лева приходи за месец и десет дни на екраните за миналата година.

Петият филм, който попада сред най-гледаните за миналата година, е "Бързи и яростни: Хобс и Шоу", който е единственият от първите пет и не е излязъл от студиото "Уолт Дисни". Антагонистичното настроение между двамата главни герои, което не им пречи да спасяват света от Лос Анджелис до Лондон и оттам от Чернобил до остров Самоа е привлякло 177 823 зрители и има 1 947 996 лева приходи от билетите им.

В класацията на българските филми вече стана известен най-гледаният филм - "Завръщане" на режисьора Ники Илиев, в който е и последната кино роля на напусналия ни в края на годината Стефан Данаилов. Историята на групата приятели, които се събират отново след 20 години, за да помогнат на своя приятел да задържи родната си къща, е гледана от 91 520 зрители и има 800 891 лева от билетите им.

Втори по зрителски интерес е създаденият по биографичната книга на Весела Тотева "Доза щастие". Филмът, в който главната роля се изпълнява от дъщерята на Тотева - Валентина Каролева и разказва за падението, страха и избавлението в свят на наркотици, е гледан от 92 455 зрители и има 754 573 лева приходи.

Трети по зрителски интерес е "Диви и щастливи", който продължава набирането на публика и приходи и през тази година. Историята на двете жени, които се познават от малки, но като големи предприемат рисково пътуване, започнало с обир и отвличане, е гледана от 75 174 зрители и има 704 999 лева приходи.

На четвърто място е филмът на Камен Донев "Уют", заснет и разказващ историята на две съседски семейства в типичния за режисьора стил. Трите пиеси, събрани в два часа и 20 минути на екран, са гледани от 74 902 зрители с 686 785 лева приходи.

Пети по ред е филмът на Мариан Вълев "Лошо момиче". Разказът за състезателката по художествена гимнастика Жожо, която пропада в света на наркотиците и стриптийз клубовете, е гледан от 40 378 зрители и има 344 628 лева приходи от билетите им.

В сравнение с 2018 година прави впечатление, че приходите на първите пет най-гледани български филма за миналата година са по-високи с над един милион лева. В същото време с почти 90 000 са нараснали зрителите на първите пет най-гледани български филма.

Коментари

  1. 2020.02.25 | 23:50

    Къде и кога ще го има на DVD ? :)
  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Филми

още

Анкета

Страхувате ли се от COVID-19?

Страхувате ли се от COVID-19?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.