Злодеида продължава да държи най-голям зрителски интерес

С една трета по-малък зрителски интерес спрямо първия уикенд у нас "Господарка на злото 2" остава най-гледаният филм, сочат обобщените данни от киносалоните. Историята за двете царства, които трябва да се съберат след женитбата на наследниците им, която е параван за заговор срещу Злодеида, е гледана вече от 69 844 зрители и има 743 556 лева приходи.

На втора позиция след изборния уикенд остава българският "Завръщане". Случващото се между четирима приятели в детските им години и 20 години след това, в което са намесени родови отношения, детска любов и състезателен дух, е гледано от 36 829 зрители и има 335 223 лева приходи.

Първата премиера от миналия петък - "Терминатор: Мрачна съдба", шести по ред филм от поредицата, е на трето място по зрителски интерес. Продължението на история от епизода "Страшния съд" от 1997 година, в което Дани Рамос се обединява с Грейс и Сара Конър, за да оцелее, е гледано от 8 323 зрители и има 84 711 лева приходи за първите три дни у нас.

Четвърти по ред е "Жокера", който е вече месец сред първите по гледаемост филми у нас. Утопичният филм за времето преди Батам в Готъм сити и превръщането на Артър Флек в познатият герой е с вече 103 831 зрители и отчита 982 733 лева приходи от билетите им.

На пета позиция е "Обратно броене" - втората премиера от миналия уикенд, чието съдържание го доближава до очаквания Хелуин. Разказът за телефонно приложение, което отброява времето до смъртта на притежателя на телефона, е гледан от близо 2 921 зрители и има 28 894 лева приходи за първите три дни у нас.

Шесто място е за екшъна "Близнакът", в който Уил Смит се изправя срещу Уил Смит. Напълненият догоре с компютърни ефекти и моделиране филм за времето, в което паравоенна корпорация си създава клонинги по подобие на наемен убиец, е вече три седмици на екраните у нас и за това време са го гледали 28 546 зрители и има 306 624 лева приходи.

На седма позиция е трета премиера от миналия уикенд - анимацията "Клара". През първите три дни приключенията на веселия енот и мърморещото джудже в търсенето на вълшебния дракон са гледани от 2 260 зрители и имат 18 703 лева приходи от билетите им.

Друга анимация - "Загубеният Йети", е на осмо място след месец на екраните у нас. Дългото над 3000 километра пътуване на тийнейджърката Йи и малкото йети е гледано от 39 980 зрители и има 383 038 лева приходи.

На девето място е също анимация - "Г-н Беля". Пътуването на домашното кученце, попаднало в света на бездомните, за да избяга от децата на собственика си, е вече четвърта седмица на екраните и има 13 376 зрители и 132 922 лева приходи от билетите им.

Десета позиция е за "Angry Birds: Филмът 2", който е вече десета седмица сред първите десет най-гледани филми у нас. Историята за популярните герои, към които сега се присъединяват и обитателите на острова на орлите е гледана от 74 591 зрители и има 685 85 лева приходи.

Извън първата десетка са три от премиерите от миналия петък. Историята от "Тази, която не съм" по романа на Камий Лоранс е гледана от 2 880 зрители, включително и тези от фестивала "Сине либри" и има 27 459 лева приходи от билетите им.

Българският "Ирина" е с общо 2 657 зрители, включително и тези от предпремиерните му прожекции, като приходите от билети са 10 669 лева. "Изпепеляване" по разказа на Харуки Мираками е гледан от 1 534 зрители, включително и тези от фестивала "Сине либри" и има 13 028 лева приходи от билетите им.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Филми

още

Анкета

Колко наистина добри приятели имате?

Колко наистина добри приятели имате?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.