"Жокера" е най-гледаният филм у нас

Награденият със "Златен лъв" от тазгодишния венециански фестивал "Жокера" привлече най-много зрители в киносалоните у нас, сочат обобщените данни. Премиерният уикенд за героя на "DC Comics", който от провалил се комедиант си проправя път към престъпния свят на Готъм сити, е бил гледан от 26 150 зрители и има 261 870 лева приходи.

На втора позиция е анимацията "Загубеният Йети" за малкия герой, който от Шанхай трябва да пропътува пътя до Хималаите. Бебето Йети и приключенията му с тийнейджърката Йи са гледани вече от 26 712 зрители и има 256 950 лева приходи за десетте дни у нас.

На трето място в топ 10 е бразилският научно-фантастичен филм "Към звездите". Историята, която ни води от Земята през Луната и Марс до края на Слънчевата система, с Брад Пит и Томи Лий Джоунс е с вече 29 619 зрители и има 303 981 лева приходи за трите седмици на екраните у нас.

Четвърто място е за втората премиера от миналия уикенд - "Г-н Беля". Анимационната история за едноименното куче, което от луксозния живот се пренася на улицата, е гледана от 4 589 зрители и има 45 953 лева приходи за първите три дни у нас.

На пето място е "Да свалиш Уолстрийт" - създаден по история от списание "Ню Йорк", описана от журналистката Джесика Преслър преди четири години. Черната комедия с Констънс Ву, Дженифър Лопес, Джулия Стайлс, Карди Би, Лизо и други, превъплътили се в стриптизьорки преди и по време на икономическата криза в САЩ, е гледана от 33 388 зрители и има 303 362 лева приходи за трите седмици у нас.

Шесто място е за анимацията "Angry Birds: Филмът 2". Популярната и благодарение на силната кампания в супермаркетите история за Ред и неговите стари и нови приятели - прасетата, с които се съюзява, за да се справи с орлите от ледения остров, е вече седем седмици на екраните у нас и за това време са я гледали 70 940 зрители и има 652 337 лева приходи.

Седмо място е за екшъна "Рамбо: Последна кръв", който изобилства от пейзажи от България, освен от Испания. Финалът на киноисторията по романа на Дейвид Морел, по който е заснет и първият филм от 1972 г., който този път е с местоположение САЩ и Мексико, е гледан от 13 960 зрители и има 125 795 лева приходи за трите седмици у нас.

На осмо място е "То: част втора", продължение на първия филм отпреди две години по книгата на Стивън Кинг. Историята, която продължава 27 години след първата среща на "загубеняците" със злокобният клоун Пениуайз, е вече пета седмица на екраните у нас и за това време е гледана от 64 031 зрители и има 580 131 лева приходи.

Девето място е за филма на Куентин Тарантино "Имало едно време... в Холивуд". Два месеца след премиерата му у нас погледът към края на 60-те в меката на киното, възхода на телевизията, на спагети-уестърните и хипи-движението е видян от 82 642 зрители и има 789 001 лева приходи.

Анимацията "Цар Лъв" е на десета позиция в римейка на класиката от началото на 90-те. Познатата и обичана история за Симба, Тимон, Пумба, Нала и пътят им през джунглата, както и познатото "Хакуна матата" кредо, е гледана от 290 648 зрители и има 2 871 110 лева приходи за трите месеца у нас.

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Филми

още

Анкета

Какъв цвят на очите ви харесва най-много?

Какъв цвят на очите ви харесва най-много?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.