"Аладин" продължава да е най-гледаният филм у нас

Филмът на Гай Ричи по анимацията на "Дисни" от 1992 година - "Аладин", продължава да е най-гледаният у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. Приключенията на младия крадец и желанието му да спечели сърцето на принцеса Жасмин, дори и с помощта на джина от лампата, са гледани от 77 584 зрители и има 845 867 лева приходи за десетте дни у нас.

Втора позиция е първата премиера от миналия уикенд - "Годзила: Кралят на чудовищата", който е 33-тият поред филм за филмовото чудовище и продължение на филма от 2014 година. Битката на древните супер видове, които заплашват съществуването на човешката раса, е гледана от 13 323 зрители и има 153 857 лева приходи за първите три дни у нас.

На трета позиция е все още неизлязлата официално анимация "Сами в къщи 2", чиято премиера е в средата на юни. За детския празник - 1 юни - филмът е гледан от общо 3 503 зрители и има 47 265 лева приходи за еднодневната му предпремиера.

Четвърто място сред най-гледаните филми е за екшъна "Джон Уик 3", който според оригиналното си заглавие е посветен на част от латинска сентенция, а именно - "Готви се за война". Случващото се с героя на Киану Рийвс непосредствено след обявяването му за враг от "Високата маса" и даването на награда за главата му е гледано от вече 41 424 зрители и има 386 044 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

Пето място е за руската анимация "Великото пътешествие". Какво се случва след като разсеяният пощальон Щъркел оставя бебе панда пред дома на мечката, а тя решава заедно с дружината от заек, вълк, пеликан и тигър да го занесе на истинските родители са гледали 13 345 зрители и има 118 420 лева приходи от билетите им за трите седмици у нас.

На шеста позиция в топ 10 е втората премиера от миналия уикенд - "Рокетмен", биографичната история за началото на творческия път на Елтън Джон. Пътят на трансформация на Реджиналд Дуайт в познатия и популярен поп-изпълнител е гледан от вече 2 465 зрители и има 26 966 лева приходи за първите три дни у нас.

Седмо място е за анимацията "Pokemon: Детектив Пикачу". Приключенията на Тим, който трябва да открие баща си и прибягва до услугите на детектива-покемон Пикачу са вече месец на екраните у нас и за това време са ги гледали 40 430 зрители и има 387 085 лева приходи.

Осма позиция е за третата премиера от миналия уикенд - трилърът "Мамчето". Превръщането на Сю Ан от незабележителна домакиня в център на вниманието, а домът й - в място на купони на колежани са гледани от 2 036 зрители и имат 18 718 лева приходи за първите три дни у нас.

Девета позиция е за анимацията "Ugly Dolls". Могат ли грозните кукли от Грозенград да компенсират с добрина и други качества физическата красота са видени вече от 6 804 зрители, като 52 344 лева са приходите от билетите им за трите седмици у нас.

Десето място е за друга анимация - "Парка на чудесата", която е вече близо два месеца сред първите десет най-гледани филми у нас. За това време са я гледали 43 988 зрители и има 415 119 лева приходи.

Извън първите десет най-гледани филми е четвъртата премиера от миналия уикенд - "Лодките". Норвежката анимация за спасяването на кораб в беда от малката лодка Елиъс е гледана от 308 зрители и има 2 024 лева приходи. Петата премиера е аржентинската драма "Тайните на Киетуд", която е гледана от 76 зрители и има 617 лева приходи. Шестата премиера е българският документален филм "Студената война", който има 40 зрители и 270 лева приходи.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Филми

още

Анкета

Страхувате ли се от COVID-19?

Страхувате ли се от COVID-19?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.