"След" пренареди предпочитанията на кинопубликата у нас

Създаденият по едноименния роман от тетралогията на Анна Тод - "След", е най-гледаният филм у нас след миналия уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните. Историята на Теса, която след запознанството с Хардин, преосмисля живота и целите си, е гледана от 16 672 зрители и има 152 194 лева приходи за първите три дни у нас.

На втора позиция е анимацията "Парка на чудесата", друга премиера от миналия уикенд. Приключенията на Джун, която открива скрит от света магичен увеселителен парк, са гледани от 11 458 зрители и отчита 116 924 лева от билетите им след първите три дни.

Отличникът зад Океана - трилърът "Проклятието на плачещата жена" е на трета позиция у нас след премиерата му миналия петък. Създаденият по популярна латиноамериканска легенда филм за социална работничка от Лос Анджелис през 70-те години на миналия век, която влиза в съприкосновение със зловещата Ла Йорона, е гледан от 4 936 зрители и има 46 184 лева приходи след първите три дни у нас.

Българският "Лошо момиче" е на четвърта позиция по зрителски интерес след втория му уикенд по екраните. Историята на Жожо, която се спуска по пътя на наркотиците и проституцията, след като става жертва на насилие, е гледана от вече 24 174 зрители и има 209 349 лева приходи.

На пето място е екшънът "Шазам!". Случващото се с 14-годишният сирак Били, след като 3000-годишен магьосник се "заселва" в тялото му, е гледано от вече 37 573 зрители и има 441 178 лева приходи за трите седмици на екраните у нас.
Шесто място е за трилъра "Гробище за домашни любимци" по мотиви от книгата на Стивън Кинг. "Преобразяването" на семейство Крийд след преминаването на мъртвите им тела през древно светилище е гледано от 41 908 зрители и има 384 119 лева приходи след третия уикенд у нас.

Седмо място е за приключенският "Дъмбо". Популярният още от началото на 40-те на миналия век анимационен герой, оживял този път в игрална версия, е гледан от 50 073 зрители и има 501 820 лева приходи за месец у нас.

Осма позиция е за българския "Уют" на режисьора Камен Донев. Сатиричният поглед върху панелно-милионерска история, в която има сватба, бебе, любов, изневяра, е вече пета седмица на екраните и за това време е гледана от 66 536 зрители и отчита 609 534 лева приходи от билетите им.

На девета позиция е "Хелбой" по мотиви от едноименния филм на Гийермо дел Торо от 2004 година и комиксите на Майк Мигнола от 90-те години на миналия век. Войната на свръхестествения герой със зла вещица е гледана от 9 607 зрители и има 90 521 лева приходи за десетте дни у нас.

Десета позиция е за комедията "Малката голяма работа". Разменянето на самоличности по свръхестествен начин между две жени - безскрупулен медиен шеф и 13-годишна тийнейджърка, е гледано от 5 594 зрители и има 43 511 лева приходи за двете седмици у нас.

Извън първите десет е четвъртата премиера от миналия уикенд - историята за серийния убиец от Хамбург Фриц Хонка - "Златната ръкавица", който е гледан от 49 зрители и има 377 лева приходи. Петата премиера от миналия петък - българският "Животът е един безкраен танц" за групата "Сентиментъл Суингърс", е гледан от 61 зрители и има 470 лева приходи. Шестата премиера - българският "Малко късмет за по-късно" по разказа на Палми Ранчев, е гледан от 27 зрители и има 194 лева приходи.

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Филми

още

Анкета

Гледате ли сериала "Чернобил" по HBO?

Гледате ли сериала "Чернобил" по HBO?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.