-
09 септември 2012 09:39
- 589
- 0
24 000 са сигналите за проблеми в здравеопазването само от началото на годината на горещия телефон на НЗОК, съобщава БТВ.
Най-често обажданията на горещия телефон на здравната каса са с въпроси за лекарствата, плащани от Касата, различните видове лечение, какво трябва и не трябва да плаща пациентът.
Разговорите са безплатни за цифровите и струват само един импулс за аналоговите телефони в цялата страна. Неудобството е, че отговор може да получите само от 09:00 до 17:30 часа в работните дни.
Освен по телефона пациентите могат да получат информация или да подадат сигнал в приемните на Касата, както в централата, така и в регионалните здравни каси.
Тегленето на различни формуляри от сайта на касата е сред новите улеснения за пациентите. Там също могат да се задават въпроси и да се правят справки за личен лекар и здравноосигурителен статус. Има и списъци с лекарите, стоматолозите, болниците и аптеките, които имат договор с касата.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Стреляха по офиса на политическа сила в Русе
07 октомври 202421:18
Колко гласа осигуряват едно депутатско място?
07 октомври 202419:50
Еврокомисарят по вътрешните работи: България и Румъния не оставиха и камък необърнат по пътя към Шенген
07 октомври 202421:13
В Софийската синагога почетоха жертвите на нападението на "Хамас" в Израел
07 октомври 202420:24
Румяна Бъчварова: Основната мисия на Израел е битката с тероризма
07 октомври 202421:12
Израелската армия разширява операциите си към южното крайбрежие на Ливан
07 октомври 202420:52
Адв. Димитър Марковски обясни правилно ли е решението на съда Джейхан Ибрямов да остане за постоянно в ареста
07 октомври 202421:23
Водещите новини! Етикетите в магазините ще са в евро и лева от март месец. Политолог: Румен Радев загрява на тъч-линията, чака следващи избори
07 октомври 202419:17
Лекар се опитал да убие партньора на майка си с фалшива COVID ваксина
07 октомври 202420:40