-
09 септември 2012 09:39
- 589
- 0
24 000 са сигналите за проблеми в здравеопазването само от началото на годината на горещия телефон на НЗОК, съобщава БТВ.
Най-често обажданията на горещия телефон на здравната каса са с въпроси за лекарствата, плащани от Касата, различните видове лечение, какво трябва и не трябва да плаща пациентът.
Разговорите са безплатни за цифровите и струват само един импулс за аналоговите телефони в цялата страна. Неудобството е, че отговор може да получите само от 09:00 до 17:30 часа в работните дни.
Освен по телефона пациентите могат да получат информация или да подадат сигнал в приемните на Касата, както в централата, така и в регионалните здравни каси.
Тегленето на различни формуляри от сайта на касата е сред новите улеснения за пациентите. Там също могат да се задават въпроси и да се правят справки за личен лекар и здравноосигурителен статус. Има и списъци с лекарите, стоматолозите, болниците и аптеките, които имат договор с касата.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Приеха на първо четене специалния закон до приемането на бюджета, ПП-ДБ иска да ограничи кабинета за някои разходи
09 януари 202513:32
Пламен Тончев (ДАНС): Конфликтите в Близкия изток не оказват влияние на миграционния натиск у нас
09 януари 202515:19
Кирил Петков: Правосъдието и бюджетът са заложници на игрите на ГЕРБ
09 януари 202514:28
Кацарчев, КТ „Подкрепа”: Можем да стигнем до непланирана рецесия
09 януари 202517:35
Ново 20: Агенти от НАП ще претърсват и изземват в офиси и магазини
09 януари 202516:18
На 61 години си отиде емблематичен български бизнесмен
09 януари 202516:31
Картаполов: Присъединяване на Гренландия към САЩ представлява военна заплаха за Русия
09 януари 202517:04
След Башар Асад Путин загуби още един от ключовите си съюзници
09 януари 202516:17
Осъдиха известна манекенка, излъгала, че е била изнасилена от футболист в дискотека
09 януари 202516:56