-
09 септември 2012 09:39
- 589
- 0
24 000 са сигналите за проблеми в здравеопазването само от началото на годината на горещия телефон на НЗОК, съобщава БТВ.
Най-често обажданията на горещия телефон на здравната каса са с въпроси за лекарствата, плащани от Касата, различните видове лечение, какво трябва и не трябва да плаща пациентът.
Разговорите са безплатни за цифровите и струват само един импулс за аналоговите телефони в цялата страна. Неудобството е, че отговор може да получите само от 09:00 до 17:30 часа в работните дни.
Освен по телефона пациентите могат да получат информация или да подадат сигнал в приемните на Касата, както в централата, така и в регионалните здравни каси.
Тегленето на различни формуляри от сайта на касата е сред новите улеснения за пациентите. Там също могат да се задават въпроси и да се правят справки за личен лекар и здравноосигурителен статус. Има и списъци с лекарите, стоматолозите, болниците и аптеките, които имат договор с касата.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Aндрей Цеков, ПП-ДБ: Председателят на парламента не е знак за това какъв ще е кабинетът
20 ноември 202408:11
ПП-ДБ отказва разговори с „Възраждане“
20 ноември 202409:14
„Възраждане“ стартират разговори в парламента – кои партии не поканиха
20 ноември 202408:27
Балабанов посочи кой трябва да реши дали ще отпуши работата на НС или да останем заложници на ГЕРБ и ДПС
20 ноември 202408:22
Ще се намери ли решение на политическата криза: Кристиян Шкварек разкри кой е най-добрият вариант за Радев
20 ноември 202408:35
Още тази седмица ще има председател на Народното събрание в лицето на Силви Кирилов?
20 ноември 202408:22
Бюджет 2025: Да се върне ли ДДС-то за заведенията?
20 ноември 202407:53
Каква е цялата истина: Калин Стоянов коментира трагедията със самоубилия се в София полицай
20 ноември 202408:52
Бракониери нападнаха с камъни, мотики и колове горски служители
20 ноември 202407:56