-
12 май 2011 10:23
- 4527
- 1
Най-големият търговски център в София и в България - Paradise Center, който се очаква да отвори врати в края на 2012 г., ще съчетава традиционното място за пазаруване с възможности за много нови развлечения и прекарване на свободното време.
Това заяви при представянето на проекта Сергей Койнов, изпълнителен директор на Forton International - компанията, която ще управлява новия търговски център и ще отдава под наем площите в него.
„Идеята за позиционирането на проекта като „lifestyle mall" е резултат от задълбочени проучвания на пазара и цели не само да събере в едно най-добрите работещи решения, но и да предложи на потребителите нов и уникален микс от възможности", допълни още Койнов по време на конференцията за инвестиции и пазар на имоти BalREc.
Т.нар. "лайфстайл молове" най-често се намират в близост до богатите жилищни квартали на градовете, и освен търговските площи, осигуряват на посетителите си разнообразни забавления - както традиционните ресторанти, кафета и кино, така и зали за боулинг, ледени пързалки и др.
За развлечения са предвидени 25 000 кв. м отдаваема площ. Освен стандартните боулинг, билярд, видео игри, фитнес и кино, ще има ледена пързалка и атракциони за любителите на активната почивка и силните усещания.
Paradise Center се изгражда в близост до три основни пътни артерии в София - бул. Черни връх, ул. Сребърна и бул. Тодор Каблешков. Достъпът с автомобил и с градски транспорт е изключително лесен. Предвижда се и топла връзка с последната станция на метрото, а гледката, която ще се открива от мола, е към Витоша и Южния парк.
Фокусът на проекта е върху това да бъде „зелен" - енергоефективен и в унисон с природата. Особено привлекателно ще е наличието на водни съоръжения - вътрешни фонтани и водни каскади. Залага се на естествената светлина и богатото озеленяване.
По отношение на интериора се планират иновативни решения - дизайнът на пасажите ще наподобява търговски улици и природни пейзажи и ще бъде различен за всяка отделна част на търговския център.
Тези търговски центрове се възприемат едновременно и като места за разнообразни развлечения и възможности за прекарване на свободното време. Характерният за тях дизайн създава удобна и уютна атмосфера за посетителите.
Paradise Center се отличава на пазара с внушителния си размер от 80 000 кв. м отдаваема площ. Освен възможности за свободното време, молът ще бъде подходящо място и за организирането на бизнес срещи в работно време. Комплексът е ориентиран както към масовия, така и към по-високия сегмент потребители.
Последвайте канала на
Свързани новини
Битката на върха в Ла Лига
Какво ще е различното в новозапалената вражда на Усик и Фюри
Левски избира между трима чужденци за нов треньор
ЦСКА - София опитва да привлече Доминик Янков
Фурние и Везенков измъкнаха Олимпиакос срещу последния в Евролигата
Байерн изнесе футболна лекция на РБ Лайпциг и се откъсна на върха
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Корнелия Нинова за преговорите: Очевидно е, че върви пазарлък
21 декември 202409:46
Стефан Джолев разкри: Имаме кадър с изчезналия Николай и кучето му
21 декември 202409:09
На ход са криминалистите: Зловещи новини от издирването на 13-годишния Николай
21 декември 202409:51
Разказ от първо лице: Българи от Магдебург за нападението на коледния базар
21 декември 202407:56
Владимир Чуков за нападението в Магдебург: Това е чист терористичен акт
21 декември 202408:25
След нападението с жертви и десетки ранени: Шолц пристига в Магдебур
21 декември 202409:32
Моментът на задържането на атентатора от Магдебург
21 декември 202408:24
Планински спасител за двамата оцелели при трагедията в Пирин: Единият някак се е измъкнал невредим
21 декември 202408:42
Ще ни излезе ли по-скъпо трапезата за Бъдни вечер
21 декември 202408:49
2012.11.27 | 16:51