ГДБОП към Илия Илиев от „Ку-Ку Бенд”: Отваряй или ще лазиш по снега

  • 17 февруари 2012 07:33

  • 36938
  • 78
ГДБОП към Илия Илиев от „Ку-Ку Бенд”: Отваряй или ще лазиш по снега
©

Служители на ГДБОП нахлули в имот на музиканта Илия Илиев от „Ку-Ку Бенд”, съобщи самият той снощи в ефира на „Шоуто на Слави”.

Илиев обясни какво точно се е случило. Той разказа, че не е имало заповед за обиск. "Заплашиха ме, че ще ме накарат да лазя по снега, ако не отворя доброволно помещението”, посочи Илиев.

Инцидентът е станал в четвъртък сутринта. „Майка ми се обади по телефона и ми каза, че от ГДБОП били пред мое складово помещение и искали да го обискират. В 9.13 ч. вече бях там. Попитах ги дали имат заповед за обиск, но се оказа, че нямат такава”, коментира Илиев. Илиев разговарял със служителка в униформа, която му се представила като Малакова. Той искал от нея документ, който разрешава на антимафиотите да навлязат в имота му. Служителката на реда обаче заплашила проф. Илиев, че ще го накара „да кляка и да лази”, ако не се съгласи да отвори доброволно помещението. Илиев я питал защо нямат заповед от шефа им Станимир Флоров, а служителката му отговорила: „Ще използвате името на г-н Флоров, ли? Лично ще му кажа да ви разследва”, каза музикантът. Въпреки всички обиди, той се съгласил и отключил вратата към складовото помещение.

„От 1 февруари тази година съм отдал помещението под наем на една фирма, занимаваща се със счетоводство”, поясни Илиев. „Исках да направя нещо като студио за обучение на музиканти, но заради кризата нещата не станаха и го дадох под наем”.

Илиев обясни, че не е получил никакъв документ от ГДБОП за това какво точно са взели от помещението му.

„Ако аз съм прегрешил нещо с моите действия и съм виновен с нещо, ще се извиня публично пред цяла България, но ако вие имате някаква вина, нека компетентните органи да кажат това, тогава не знам вашето извинение в какво ще се изрази”, заяви Илия Илиев.

Според адвокат Николай Хаджигенов, това безспорно е полицейско насилие, в чист вид – злоупотреба с власт. „По отношение злоупотребата с власт, принципно полицията трябва да има постановление, документ – по искане на прокуратурата, документ от съответния съд, който е компетентен. Законът предвижда едно единствено изключение, когато има неотложност на случая – да се съхраняват наркотици, извършва се престъпление към момента или се укрива рецидивист, а не склад с папки, или офис. Това не е неотложност. Те не искат да си вадят предварително документи, защо трябва да сезират прокурора, пък той да се обърне към съда. Да, но като се обърнат към съда, той ще иска доказателства. Те затова не си дават труд. Отиват, разбиват вратите, взимат каквото искат и после протоколите. В случая е нарушение, защото няма налице твърдяната от тях неотложност”, коментира още адвокатът.

От своя страна, водещият на шоуто Слави ТрифоновСлави Трифонов Станислав Тодоров Трифонов e български певец, телевизионен водещ и продуцент. Роден е в заяви: „Полицията трябва да защитава гражданите, а не да ги тормози”. Той призова шефовете на ДАНС и ГДБОП да разследват случая и да дадат повече информация, както и да има оставки.

Последвайте канала на

Десислава Станева
36938 78

Свързани новини

Коментари 78

Добави коментар
Noname

2012.02.25 | 18:30

78
Етични "принципи" на дело Хора на полицейския вифавист нахлуха в склада на славчовия кларинетист. Господин Цветанов,как не ви е срам без заповед за обиск да ги пратите там? Защо като те питат,си траеш? С търпението на хората си играеш. Докога ще продължи тоя произвол? Наглостта и цинизмът ти са бол. (Някой трябва да каже,че царят е гол!!!) Господин Илиев,смело! Това правителство към архива е поело!
До Стилиян

2012.02.21 | 14:02

70
Да, точно темата е за гражданското общество. Как се ползват услугите на съдебната система, за да се реши едно дело, което води до нарушаване правата на една жена и нейните собствени деца.
До 81

2012.02.21 | 18:52

77
Когато става въпрос за развод по взаимно съгласие в случая с Илиев , и когато майката изостави децата си и семейния дом за да живее с любовника си-адвокат по развода, и категорично заяви, че не й трябват деца, а иска колата и имот, тогава децата остават при бащата-като в слуая. Освен това когато майката не е в състояние да плаща издръжка-в случая в размер на 80 лв. /за деца на 9 и 15/ общо...се говори за "наглост" от страна на бащата да пита-тези деца имат ли право на издръжка, или майката може да цеди пари от него, и от децата му в случая. Да- и има държава, защото тя е поела издръжката, тъй като на майката не й е интересно да я плаща! Освен това ми имате телефона-обадете ми се, не спекулирайте по този начин, защото това се чете и от децата!Жалко за псевдомайката с наранени права.
Стилян

2012.02.21 | 18:51

76
Не е важно кой как се е развел и къде са децата. Тук темата беше за правата на гражданското общество. А се превърнахме на трибуна за клюки! Нека МВР да каже-има ли разрешение или няма. Ако няма-защо? Ако има-от кога и от кого? защото като гредам Цветанов и Флоров само плюят и нищо конкретно не казват. Ако има разрешение за неотложност-как е установена точно неотложност в счетоводната къща. Иначе сме само лай-лай!Какъв е Илия нама значение-той в случая пита и трябва да има точен отговор. И трябва защото утре и ние ще сме на неговото място, като гледам!
Алчността на Илия Илиев

2012.02.21 | 14:03

71
Във всяка нормална страна, когато двама души се развеждат си поделят семейното имущество, децата се присъждат на майката, а бащата се грижи за издръжката. Да, ама не! Илия Илиев успя да отнеме всичко на бившата си съпруга, и децата и семейното имущество. Като неговата наглост стигна до дотам, че бившата съпруга плаща издръжка на Илия за да "отглежда" двете деца. С решение на съд в Костенец??? Илия почти успя "да убие" бившата си съпруга......

2012.02.21 | 18:50

75
На № 81 Костинброд, моето момиче..Не си си пила днес май хапчетата за шизофрения??!!!
Хелоин

2012.02.21 | 18:50

74
Да,бе! И аз знам-Илийката има нова жена дето отгледа неговите от първата му. Ама оная си беше бате луда-говореше с некакви гласове и спи с адвокат от нашия град. Ама тя с кого ли не спа в Търговище. Халал да са й на оная втората децата-на тая не й пука, че ги е родила. Пък сега пише под псевдоним № 81. Ей, Тодорке...излагаш се. Що не си кажеш,че си кукУ?
УУУУУУУууу

2012.02.21 | 18:50

73
Защо не казваш №81, че бившата жена на Илиев е шизофреник и заряза децата си. Нищо не казваш, че тя е любовница на давоката й по развода-на годините на майка й. ноще не каза, че не плаща издръжка-държавата я плаща! И нищо не каза, че децата ги гледа втората жена на Илиев..а всъщност..какво ли ти влиза в работата! Злобата много те тресе!
асдасод

2012.02.21 | 14:06

72
полицаите са сред най - голямата измет на обществото наред с престъпниците . наскоро разбрах че на пътя до моето населено място е пребит човек понеже зад него са карали данс ли боп ли не знам какво и той ги БИЛ ЗАСЯКЪЛ. спрели смлели го от бой и си тръгнали. после полицията му казали да не ги съди понеже са от висшите ченгета, в акция са и ще ги оправдаят а на него ще му очернят живота. ЕБИ ИМ ПУТКАТА МАЙНА. НИЕ НЕ СМЕ ХОРА. като дойде полицай при теб ти не си човек, а той. на калин георгиев дали му спират семейството да го проверяват като другите хора берат срам, като ги питаш 6то те проверяват ами така да пишем че вършим работа. и после чао всичко е наред. последния път като ме проверяваха ги питах защо отговора беше ами ние така си проверяваме. стоят като пъдари. т
асд

2012.02.20 | 15:07

69
Майка им ченгета прости, аз ако бях щях да и се изплюя в лицето на овцата тъпа, дано тя да лази по снега, бахти палячовците дето са тея от властите, мислят се за недосегаеми, а не осъзнават, че заплатите им идват от нас!
andon

2012.02.18 | 22:13

50
tezi ot policiata neshto mai mnogo vzeha da si pozvoliavat,A niakoi moje li da mi kaje koi obi4a 4enngetata (samo jenite im nikoi dryg ) hahahahaa
Ivan

2012.02.20 | 15:07

68
I v jenite im se samniavam
Ivan

2012.02.20 | 15:07

67
GDBOP kazvat 4e ne e taka, no vsi4ki znaem kak se darjat policaite. Dobre 4e Ilia ne e imal li4no orajie da se "samoubie"!

Добави коментар

Свързани галерии

Водещи новини