Ангелкова: През 2016 г. ще заложим основно на онлайн рекламата на българския туризъм

  • 20 ноември 2015 13:19

  • 1004
  • 0
Ангелкова: През 2016 г. ще заложим основно на онлайн рекламата на българския туризъм
© Булфото (архив)

Русия за нас остава един от основните външни пазари.

Това заяви министърът на туризма Николина АнгелковаНиколина Ангелкова Николина Ангелкова е министър на туризма. Родена е на 30 ноември 1979 г. Възпитаник е на Harvard в кулоарите на парламента, предаде репортер на Novini.bg. "През 2016 година ще заложим на дигиталният маркетинг, онлайн маркетинга и социалните мрежи, като основен акцент в рекламирането на българския туризъм.  Това е една тенденция, отчетена както от Световната организация по туризъм, така и от Европейската туристическа комисия. Онлайн рекламата е една от висшите сили и заради това ще заложим на рекламиране използвайки основно дигиталния маркетинг", разкри Ангелкова.

"За Централна Европа вече имаме увеличение за лято на 2016 година от 35% за летищата Варна и Бургас, включително както по отношение на полетите, така и по отношение на заявените туристи. Очаква се ръст от 40% на туристите от Полша. Имаме заявени 69 полета повече само от Великобритания, и то само за летище София, за предстоящия зимен сезон. За справка миналата година са били 24 полета. Общата цифра за летище София е 178 полета – 80 са били миналата година", каза още министърът.

Последвайте канала на

Филип Епитропов
1004 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини