Борисов: За 14 мин. стигнах от Стара Загора до Нова Загора по магистралата

  • 21 септември 2011 19:33

  • 10508
  • 54
Борисов: За 14 мин. стигнах от Стара Загора до Нова Загора по магистралата
©

Задоволство от работата по автомагистрала „Тракия” изказа министър-председателят Бойко БорисовБойко Борисов Бойко Методиев Борисов е министър-председател на Република България. Роден е на 13 юни 1959 г при посещението си в Нова Загора, съобщи Дарик.

„Разстоянието От Стара Загора до Нова Загора изминах за 14 минути и то по макадам, без асфалт” – обяви премиерът. Той добави, че през юни 2012 г. ще е готова отсечката на магистралата до пътен възел „Петолъчката”, а до края на същата година ще бъде завършена.

„Така Нова Загора ще си има плаж в Бургас и за един час в събота и неделя ще се ходи на море” – обясни Борисов. Според него, пускането на магистралите ще даде шанс на по-малките населени места, тъй като хората ще предпочетат да живеят в селища като Нова Загора, отколкото в панелите на големите градове, използвайки добрата комуникация на магистралите.

Министър-председателят, заедно с министърът на регионалното развитие Лиляна ПавловаЛиляна Павлова Лиляна Павлова Николова е министър за Българското председателство на Съвета на ЕС 2018. Родена, посетиха Нова Загора за откриването на обновения градски площад - част от най-големия европроект в общината на стойност над 6 милиона и 430 хиляди лева.

Последвайте канала на

Константин Тодоров
10508 54

Свързани новини

Коментари 54

Добави коментар

2012.03.31 | 11:52

54
Това че магистралите са важни не означава, че всичко друго трябва да бъде оставено на разсипия само защото трябвали магистрали, както е в момента ситуацията. И не виждам човека на снимката защо си разчеква устата да се хвали като ненормален? Строежа на пътища в България нито върви по-бързо отколкото при предишното правителство, нито по-успешно.
AJ4A

2011.10.02 | 21:54

53
Стига с тия магистрали де! Навремето комунистите казваха, че ако не били те на власт, нямало да имаме ток в къщите си, а сега пък ако не били Герб нямало да имаме магистрали!!! Това са пълни глупости и с подобни медиини фишеци само се шуми и вдига авторитета на Б.Б. и Герб в очите на малоумните и слепите! Магистралите ги строят фирми (няма да коментирам какви), които печелят и то не малко от тази си дейност, а финансирането на строежите идва не от Бойко, не и от Герб! Магистралите се строят така, че скоро да станат нефункционални и да трябва нови магистрали да се строят. Ако някой мислеше в перспектива, щеше да е наясно че път 2 ленти + 1 аварийна няма да е в състояние да поеме автомобилния поток на няколко-милионно население. Значи или се прави "най-постното" (две ленти и една аварийна), за да се спечели най-многото, или управляващите не правят планове народа скоро да забогатее и да може наистина да ползва тези магистрали! Бойко и Герб ако искат да се хвалят, да вземат да направят наистина нещо за подобряване на стандарта на живот на хората, а не за увеличаване трафика по пътищата и оттам за умножаване на печалбите на петролните гиганти в България и Русия! Смешно и жалко е да се хвалят с такива неща като магистрали ......... в 21-и век!!! Ще дам за сравнение 2 примера с две държави. Едната от тях е в Европа, другата в Източна Азия. Едната се казва Швейцария, другата Тайван. И двете държави са почти 2-3 пъти по-малки от България. И двете държави са силно планински, като в Швейцария има огромно количество върхове високи над 4 хиляди метра, а в Тайван има 6 върха високи над 3500 метра, като първенецът им е висок почти 4 хиляди метра (3952). В Швейцария БНД (брутен национален доход) на глава от населението е 42,600 Щатски долари годишно (при население почти колкото населението на България), а в Тайван БНД на глава от населението е 35,700 Щатски долари годишно. За сравнение в България БНД на глава от населението е 13,500 Щатски долари годишно. В Швейцария имат над 1600 км. магистрали, повечето от които са с 4 ленти, а в Тайван имат над 1000 км. магистрали. Интересен е един друг факт: Швейцария е държавата с най-голяма плътност на ........... железопътната мрежа в цяла Европа. Железницата е собственост на Конфедерацията, а за качеството на железопътните превози няма какво да се говори. В Тайван наскоро бе завършен проект, изцяло финансиран с частни капитали, а не с пари на Европейския съюз. Бе открита ж.п. линия от столицата Тайпе до южната част на острова. Разстоянието от 345 км. се изминава за 96 мин., като максималната скорост, която може да бъде развита е 300 км./час, а средната скорост е 215 км./час. В българските условия това би означавало София-Бургас да се взема за по-малко от два часа!!! Да видим тогава дали разни карикатури щяха да могат да се хвалят, че от Нова Загора щяло да се стига за около 1 час до морето, без обаче да се обръща внимание на факта, че това би могло да стане само ако се наруши ограничението на скоростта за движение по БГ магистрали. Другарю Премиер, ако Вие наистина мислехте за добруването на българския народ и за бъдещето на България, щяхте да се хвалите, че жизнения стандарт на населението скоро ще се доближи до жизнения стандарт на Тайван примерно, щяхте да инвестирате в постиженията на научно-техническия прогрес - авиация и високоскоростна железница, които са по-бързи и по-екологични. При железопътния транспорт 2-ма карат влака, 1000 се возят. Вие и Вашето правителство обаче мислите само как да умножите приходите на петролните и строителните фирми. Строите магистрали с чужди пари, а не коментирате, че за да изпълняват финкцията си на основни пътни артерии, то хората трябва да имат пари за модерни автомобили и горива за тях!!! Ще Ви призная за истински патриот и управник когато видя как държавата ръководена от Вас започне да инвестира в държавните предприятия като БДЖ, а не да ги унищожава и да стопира получаването на нови траншове за тях. В 21-и век не искаме да слушаме за АВТОБУСНИ ПРЕВОЗИ, а за самолети и високоскоростни влакове. Стига с тази демагогия другарю министър-председател на Р.Б.!!! Хора, събудете се, стига сте спали и сънували, че Герб, БСП, ДПС, СДС и подобните партиики имат нещо различно от БКП и комунистическия интернационал! По делата, а не по думите им трябва вече да ги рапознавате!!! Не на последно място - забелязахте ли, че по статистически данни БНД на глава от населението е 13,500 Щатски долори годишно, което по сегашния курс на щатския долар прави около 19,000 лева годишно или около 1,600 лева месечно. В реалност българина работи за около 500 лева средна заплата и 200 лева пенсия. Къде отива разликата?????? Защо това никой не го коментира и защо "грижовните" правителства досега не направиха нищо да няма подобни диспропорции - шепа хора с милионите (при това "заслужени" и "спечелени" при странни критерии и неясни обстоятелства), а останалата част от народа със стотинките!?!?!?!
Кик

2011.09.25 | 22:15

47
Браво бе Човек. След твоят коментар едва ли остана нещо за добавяне. Дано да го прочете магистралният министър.
СКЕПТИК

2011.09.26 | 23:25

52
До 46. умник Добре пишеш. Приложи данъчната си декларация да видя какво даваш на страната за да съм съгласен.
Петър К.

2011.09.26 | 13:28

51
Боже колко глупав народ сме българите, Боже. Нима при комунистите народа не беше гладен? Или при онзи мизерник, който наричахте "Цар"? Но те нещо построиха ли, направиха ли нещо, макар и минимално? Бойко може и да не блести с интелект и да е най-смешния и самовлюбен "анимационен герой", но не е толкова глупав, колкото изглежда. Точно защото е бил охрана на Татьо ви и после с групировките, знае за какво иде реч, знae къде е корена на проблемите. Обяснете ми как искате народа да не е гладен? От къде и как да дойдат приходи? Нима имаме производство? Да ви припомня, че то бе убито след 90-та и при приватизацията на Костов и малкото останало от него бе разграбено. Нима имаме добра данъчна система? Комунистите ви въведоха плоския данък и при опита на Бойко за някаква било и минимална промяна, с цел увеличаване на приходите от страна на богатите, с вкарването на данък лукс, всички го обявихте за безумен и тъп. Тогава от къде ни е надеждата да се "нахраним"-от Европа. Но как да ни нахранят, когато нямаме инфраструктура и добри условия, за да развиват бизнес и да влагат средства тук-е няма как. Затова дори само да ни направи магистрала и да ни вкара в Шенген трябва да сте доволни, а не да хленчите и само да се оплаквате, защото това ни отваря към света и в частност към Европа, защото това е пътят, няма друг начин такава малка държава да е "сита" освен ако не се асоциира към по-големите и богати страни. И дори да не сте разбрали какво съм написал в горните си редове, си дайте поне сметка, че за първи път от 15 години на Доган и на турците не им бе позволено да вземат властта и те да решават съдбите на БЪЛГАРИТЕ.
Василев

2011.09.25 | 22:16

50
Всеки специалист в строителството, който има взаимоотношения с Тракия знае, че магистралата се строи некачествено. Бърза се за парламентарните избори да се направи ПР на Боко Бандита и ГРОБокопаческата му партия. Защо мълчат специалистите, които работят на магистралата? Защото ако проговорят ще бъдат заровени между слоевете настилки и асвалтирани отгоре!!! ХА-ХА, но не е смешно, а страшно!

2011.09.25 | 22:15

49
Ако можехте туй гербарите за 14 минути да се изметете и от властта, еша си нямаше да имахте, вашта мама фалшива!!!
xaxa

2011.09.25 | 00:14

44
goliam si smeshnik!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011.09.25 | 22:15

48
Те една "Тракия" я строят 10 години вече! Смешници! Нещо, което се прави за 2-3 месеца, те ще се кълчат сто пъти повече по строежите! Пределно ни е ясно защо се прави така, но поне да не се излагат и да говорят постоянно за това...

2011.09.25 | 22:14

46
КОЙТО МНОГО СЕ ХВАЛИ МАЛКО СТРОИ МАГИСТРАЛИ
Notabillis

2011.09.25 | 22:14

45
Догодина след като открият магистралата до Бургас, всички КОМУНИСТИ и "компетентни" да минават по подбалканския път!!!
Тони Борисова

2011.09.25 | 00:14

43
Щом Г-н Борисов е изминал разстоянието м/у двата града за 14мин. и то по не асфалтиран път,представетв си когато е готова магистралата с каква скорост ще профучават колите.И за какъв шанс говори,като никой няма да се спира,знаейки колко близо е до целта/морето/?

Добави коментар

Свързани галерии

Водещи новини