Гроздан Караджов: Харвардският кръжок, който ме спъваше, не можеше да управлява държавата

  • 30 ноември 2022 17:43

  • 1084
  • 6
Гроздан Караджов: Харвардският кръжок, който ме спъваше, не можеше да управлява държавата
© Nova News
Слушай новината Слушай новината

Никога не съм бил член на „Има такъв народИма такъв народ"Има такъв народ" е политическа партия в България, създадена от българския телевизионен“, но те стояха стабилно зад мен и решенията ми. Ще стоя стабилно и зад тях. Няма причина да не си гласуваме взаимно доверие. Това заяви бившият регионален министър Гроздан КараджовГроздан КараджовГроздан Караджов е роден на 14 декември 1966 г. в гр. Стара Загора. Завършва английската езикова в ефира на Nova News.

„Пътищата са в ужасно състояние – в което ги заварихме беше още по-лошо. Ако си спомняте, още в първия месец на позицията ми на министър на регионалното развитие, аз направих 4-годишна програма за отремонтиране на всички пътища. Тази програма се изпълняна. Мога да кажа, че сегашният министър и Агенцията за пътна инфраструктура продължават да я изпълняват. Тези карти – всеки може да провери за коя година е пътят, който най-много го интересува, и какъв ремонт ще се извърши – дали текущ или основен ремонт. Амбицията беше след един успешен 4-годишен мандат да излезем с високо вдигната глава“, каза още той и показа картите в студиото.

По повод решението на Конституционния съвет, с което отменя решението на НС за разпращането с договори за текущ ремонт и поддръжка, той заяви: „Днес съм и изключително удовлетворен да кажа, че тогава, като казах, че е противоконституционно – спомняте си колко лъжи и обвинения се хвърлиха върху мен. Стенограмите в НС са живи, многократно съм предупреждавал, че плащането на стари задължения го няма в бюджета на МРРБ, че 1,2 млрд. лв. са вече признати от предишния служебен кабинет. Защо сега говорим, че тези пари се дължат? Защото Управителния съвет на АПИ, преди него съответните технически служби в АПИ, са признали тези плащания. По самите населени места, където са правени тези ремонти, са направени проверки – те са признати от УС. Всяко редче, всяка мантинела, всеки асфалт – всичко това го заварих на бюрото си признато от УС на АПИ и потвърдено и отидох с тази папка при Петков и Василев. Пари не се предвидиха, напротив – предвидиха се механизми, с които да се спъне работата на МРРБ. Те са противоконституционни и водят до това, че да изглежда, че ние като партньор в управлението не си вършим работата“, категоричен е той.

„По текущи ремонти и поддръжка това са плащания, които се дължат за 2019, 2020 и 2021 година. Това бяха стари плащания. И септември 2021 г. Василев внася доклад, с който иска тези пари да бъдат платени. И изведнъж „Продължаваме промянатаПродължаваме промянатаКирил Петков и Асен Василев представиха политическия си проект "Продължаваме промяната"“ решават, че искат нови проверки, едва ли не парламентът да стане счетоводител. Това сега ми изглежда като изнудване и държане на шах на пътностроителните фирми. Това не е казусът „Хемус“, тук работата е свършена и парите са станали дължими.

От 1 август насам се дължат лихви за тези оставащи 550 млн. лв., които се дължат – на месец те са 5 млн. лв, защото са наказателни“, информира още той.

„Създавалите на мен спънки – този Харвардски кръжок, не можеха да управляват държавата. Да създаваш неконституционни решения и да ме принуждават мен да ги внасям и защитавам тези решения, при условие, че казах, че НС няма работа да проверява сметките и счетоводството на АПИ – това е изпълнителна власт“, смята Караджов.

Гроздан Караджов: Предлаганите решения за пътищата са бомби със закъснител

Като „некомпетентност“ определи той думите на Настимир Ананиев за казуса „Хемус“ и изнасянето на чували с пари.

„Не само, че има логика да се строи тунел под „Петрохан“, а има и сгрешена концепция, която заварих в Министерството. Тази карта я оставих на министър Шишков и виждам, че е слушал внимателно. Това е един-единствен европейски коридор, който минава през България, другите отдавна отшумяха. Ще има магистрала през „Струма“ – това не е загубен казус“, категоричен е той.

Според него, за да се въведат концесии за плащане на магистралите, трябва да се отговори на въпроса „По колко на километър на новите магистрали ще плащат гражданите“: „И тук, обещавам, че ще фалира. Защото като се направи сметката на бъдещия концесионер, той ще иска индексации и средства. Ще се окаже, че ще плащаме по лев на километър, а сега плащаме 10 пъти по-малко. Държавата има как да си намери финансиране.“

Цветелина Кирилова
1084 6

Свързани новини

Коментари 6

Добави коментар
PaulaFox

2022.11.30 | 20:52

6
❤️Здравейте) Казвам се Паула, на 24 години съм) Бъдещ секс модел 18+) Обичам голите снимки) Моля, оценете снимките ми на ➤ Ja.cat/id398062

2022.11.30 | 19:21

5
dolna ku rvo az jiveia vav evropa a ne kato teb na selo a vav evropa ku rvo nikoi ne pishe na kirilica a ti i neia ne znaesh ku rvo ne se pishe pederaste a se pishe pederas ku rvo glupava
Емѝ...

2022.11.30 | 17:59

1
"Харвардския кръжок", който ти пречеше да краднеш за господарите, не управлява държавата вече месеци, заради саботьори като те6е, кypво.
Емѝ...

2022.11.30 | 18:51

4
долна кypва е майка ти, неграмотен педерасте, пиши на български или ходи да те шиба славуца анално.

2022.11.30 | 18:23

3
DOLNA KU RVO naprotiv tia tvoite gospodari sa zavarshili PUC a ne krajok za tova i sa negramotni

2022.11.30 | 18:22

2
karadjov ti imash vav opredvid kirco lenkin i asenco specov no te coveko ne sa zavarshili krajok a prosto PUC

Добави коментар

Водещи новини