Мария Габриел награди най-успешните в Европа малки и средни цифрови предприятия

Най-голямата европейска конференция за цифрова политика Masters of Digital 2020 събра тази година в Брюксел над 400 висши представители от света на цифровите технологии и водещи политически фигури. Гвоздеят на конференцията беше връчването на наградите Future Unicorn, които се дават на успешни европейски МСП, цифровизирали своя бизнес и предлагащи иновативни цифрови продукти и услуги. „Иновациите, изследванията и образованието са ключови за подготовката ни за бъдещето. А това бъдеще, без съмнение, е цифрово.

Цифровата трансформация е важен инструмент за справяне с основните глобални предизвикателства на нашето време – от климатичните промени, през демографските проблеми до здравето. Силно вярвам, че иновативните компании като номинираните за наградата, ще преодолеят тези предизвикателства, и че европейската цифрова индустрия ще процъфтява на неутрален за климата континент“, заяви българският еврокомисар.

Тя представи достиженията на настоящата програма „Хоризонт 2020“, която ще бъде надградена с неколкократно по-голяма подкрепа за иновациите чрез „Хоризонт Европа“, стартираща през 2021 г. Ресурсите ще бъдат насочени към т. нар. мисии за борба с рака, изменението на климата, интелигентни градове и други.

Европейският съвет за иновации (EIC) ще има централно място, особено като подкрепя пробивните иновации. 70% от бюджета му са за МСП, което ще помогне на иноваторите да създадат пазари на бъдещето, да привлекат финансиране и да разгърнат компаниите си.

Мария Габриел открива Национален научно-образователен фестивал "Намереното поколение"

„Трябва да съпоставим амбициите си с нашите ресурси. Ето защо Европейската комисия предложи бюджет от 100 милиарда евро за „Хоризонт Европа“. Това е значително увеличение в сравнение с „Хоризонт 2020“.

Окончателните цифри ще зависят от резултата от текущите преговори между държавите-членки относно многогодишната финансова рамка. Предвид възможностите и предизвикателствата, които ни предстоят в бъдещето, сега трябва да инвестираме в европейски изследвания и иновации повече от всякога.

Бих искала да ви призова да направите каквото е по силите ви, за да убедите националните си правителства да направят това реалност“, апелира Мария ГабриелМария Габриел Мария Иванова Габриел е родена на 20 май 1979 г. в Гоце Делчев. През 1997 г. завършва Езикова към участниците. Като предизвикателство пред успеха на цифровата трансформация тя открои цифровите умения.

Недостатъчно добрите цифрови умения пряко влияят върху заетостта и приобщаването. Затова стартираният през 2018 г. План за действие в областта на цифровото образование ще бъде актуализиран до края на годината с по-амбициозни действия.

Обновеният план ще подкрепя с по-голяма сила изграждане на образователни системи, подходящи за цифровата ера. Медийната грамотност също е ключов компонент на плана, защото предизвикателства като дезинформация и липса на доверие в демократичните институции изискват способността за разбиране и взаимодействие с технологиите по критичен начин. „Ние знаем предизвикателствата, но можем да видим и възможностите. Знаем силните си страни и знаем къде ще трябва да се подобрим.

Цифровите иноватори са ключовите играчи и Европейската комисия ще продължаваме да ги подкрепяме”, заключи българският еврокомисар Мария ГабриелМария Габриел Мария Иванова Габриел е родена на 20 май 1979 г. в Гоце Делчев. През 1997 г. завършва Езикова.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Политика

още

Анкета

Може ли Слави Трифонов да е новият спасител в политиката?

Може ли Слави Трифонов да е новият спасител в политиката?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.