Георги Харизанов: Нинова се изявява като медиен бос, а касата на БСП отново е празна

Не съм изненадана. Консумираме поредния театър, наречен коалиционен съвет за субсидиите. Това каза в предаването "Плюс-минус" по Нова телевизия политологът Мария Пиргова по повод днешното заседание на съвета на управляващата коалиция, на който беше взето решение партийните субсидии да бъдат намалени, като законодателните промени да бъдат приети до края на юли.

Темата за размера на субсидията се експлоатира от известно време, не знам тя колко е съществена, защото знаем, че партиите нямат волята да намалят субсидията или да намерят дълготрайно решение на въпроса. Ако имаше сериозно решение, то трябваше да бъде взето от финансисти. Мисля, че ако субсидията бъде намалена, то намалението ще е на 10 или 9 лева, заяви Пиргова.

Ангажиментът за намаляване на субсидията на 1 лев е поет лично от премиера Борисов, дали ще се събере мнозинство, е съвсем друг въпрос и не зависи само от него, заяви политическият анализатор Георги Харизанов. По думите му на днешното заседание на коалиционния съвет знаково е било отсъствието на лидера на "Атака" Волен Сидеров.

Също като г-жа Пиргова считам, че това не е важен въпрос и размерът на субсидията в момента е в приемлив вид, важно е за какво и как се харчи тя, посочи Харизанов.

Да припомним, че БСП се върнаха с тази заявка в парламента, с искане да бъде решен проблемът с надвзетите субсидии и искаха оставката на финансовия министър. Това, че за пореден път касата им е празна и Нинова се изявява като медиен бос с партийната телевизия, където отиват парите, не значи, че трябва да дава подобни изявления. Социалистите са изхарчили всички – те са изключително добри в харченето на чужди пари, подчерта политическият анализатор.

Без да подецнявам сумата за субсидиите, тя е пренебрежимо малка за бюджета. Но трябва да има конкретизиране, субсидията да се изоползва целево и да има нужния контрол върху разходването й, подчерта Харизанов.

Най-нормално е бюджетът да оперира с парите за партиите, а и никъде не е казано, че този размер трябва да бъде един и същ всяка година. Ясно е, че схемата партии-медии е крайно безобразна в нашия политически живот. Всички я знаем и никой не иска да се пребори с нея. Олигархичният модел си е олигархичен модел, той няма се промени и при 11 лева, и при 1 лев, заяви Мария Пиргова.

Коментари

  1. 2019.06.26 | 12:16

    Народа взе своето решение на референдума-1 лев субсидия.....приблизително толкова е и в Германия.За разлика от Великобритания,където волята на народа се изпълнява безпрекословно,във България политиците си правят това,което им е изгодно само на тях.Е,затова във Великобритания имат стандарта на петата най-силна икономика в Света,а в Родината ни сме на опашката по доходи!!!

  2. 2019.06.25 | 21:20

    АналЛизатора на Борисов,отново лиже...!

  3. 2019.06.25 | 16:43

    Коя е тая противна мутра ?

  4. 2019.06.25 | 16:42

    "Политическия анализатор " -ти да видиш

  5. 2019.06.25 | 16:39

    Крадеца от " Напоителни системи" който не влезе в затвора благодарение на гербавите си приятелчета дава оценки

  1. 1

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Политика

още

Анкета

Трябва ли да се забрани вносът на стари дизелови автомобили?

Трябва ли да се забрани вносът на стари дизелови автомобили?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.