70 минути от "Черни връх" до "Околовръстен път"

  • 17 октомври 2024 09:34

  • 3324
  • 3
70 минути от "Черни връх" до "Околовръстен път"
© Pixabay

Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите.

Вчера сутринта задръстването по "Черни Връх" достигна "Околовръстния път", а стигането до центъра на града е отнемало на водачите между 50 и 70 минути.

Очевидно разширяването на бул. "Филип Кутев" предизвиква трудности, но с какви мерки Столична община облекчава трафика?

Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.

"Дори през деня вече задръстването е много сериозно. За съжаление, алтернативните маршрути са направо невъзможни. Уличките в квартала са двупосочни, много тесни, има паркирани автомобили, което е просто абсурдно. В един момент, някой колеблив шофьор затапва цялата схема и става драматично. Толкова силно задръстването стана преди 5-7 дни, когато започна вече долу преустройството на самото кръстовище до търговския център", разказа Светла Онгузова, жител на "Драгалевци".

Сблъсък и обвинения за задръстванията в София

"Задръстванията, които виждаме в София, не само на този булевард, но и на много други булеварди, причините са комплексни. Има обективни, има и субективни причини. Лошото е, че обективната причина е само една - че София е предвидена да бъде с не повече от 500 000 жители, а в момента населението на София е над милион и половина. По принцип, организацията на движението в цяла София е под всякаква критика. Светофарните уредби не са настроени съгласно трафика и считам, че следва всичко да бъде преустроено. И всяко едно кръстовище може с около 30% да се увеличи неговата пропускателна способност, ако се вземат необходимите и адекватни мерки. Това кръстовище е показателно за неспособността на Софийска община, а и на колегите от КАТ, да направят една добра организация на движението", категоричен е инженер Ясен Ишев, пътен експерт.

БНТ потърси позицията на „Пътна полиция“ към СДВР. Те казаха, че действително временна организация е съгласувана с тях от общината. Тя е с обхват, по думите на СДВР, до 20 октомври, а относно маркировката и знаците за временната организация, те не са в компетентността на "Пътна полиция", а на собственика на пътя.

Собственик на пътя е Столична община. БНТ потърси и покани за участие в дискусията Столична община, откъдето не отговориха на поставените въпроси, а изпратиха позиция. В нея се посочва, че движението в района се подпомага дистанционно от операторите на Столична община през центъра за управление на трафика чрез дистанционно управление на светофарите, като се следи трафика в реално време.

Последвайте канала на

Виолета Симеонова
3324 3

Свързани новини

Коментари 3

Добави коментар
count

2024.10.18 | 08:20

3
Чакаха цяло лято и на 15ти септември започнаха ремонтите! Това е покъртително. Този кмет на София стана кмет с измама и сега ни разказва играта.
Катаджия .....

2024.10.17 | 10:29

2
Събудете КАТ. Милиони се набиват там а не работят нищо. Само се рекетира народа. Основната дейност на КАТ е да подпомагат движението с регулиране.
Човек от провинцията .

2024.10.17 | 10:26

1
Онзи ден бях в зоологическата градина. Направи ми впечатление, че в София има уникални автобуси но се движат само празни. А пред зоологическа градина стотици автомобили по тротоарите. Е как да няма задръствания.

Добави коментар

Водещи новини