-
27 юни 2011 08:31
- 1116
- 0
Това заяви Дамян Лазаров, председател на Комисията за защита на потребителите (КЗП), в интервю за Нова телевизия по повод предстоящия летен сезон.
По думите му е лесно да бъде измамен един потребител, но след това той няма да се върне отново при търговеца. На въпрос дали самият Лазаров е бил жертва на измама, той обясни, че е много трудно през лятото да попадне в такава ситуация, защото тогава експертите на КЗП имат най-много работа.
„Под формата на скрит потребител влизаме и оглеждаме какво прави пиколото, камериерката, сервитьорката, за да видим в една динамична ситуация дали се спазва нормативната база”, обясни Лазаров. Според него потребителите трябва да четат за правата си и да сигнализират при нарушаването им.
Телефонът на КЗП, на който могат да сигнализира всеки гражданин е, 0700 111 22.
Последвайте канала на
Свързани новини
По-приемлив начален час за третия мач на Гришо в Бризбън
Родри отговори на Кристиано Роналдо за “Златната топка”
Левски е отказал оферта за Кристиан Димитров
Пет неща, които трябва да знаете за преминаването на Хамилтън във Ферари
ЦСКА - София паузира преговорите с Доминик Янков?
Никола Йокич отново преподава в НБА
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Андрей Райчев: Успехът на преговорите за кабинет минава през главата на главния прокурор
02 януари 202508:15
Любомир Стефанов: Има знаци, че не Борисов ще вземе първия мандат
02 януари 202509:15
Тихомир Безлов: Шенген - изключително голям плюс за всички
02 януари 202507:29
Александър Николов: Няма логика да се налага мораториум върху цената на тока
02 януари 202507:56
Антон Златанов: Няма да съкращаваме хора заради приемането в Шенген
02 януари 202509:46
Хасан Адемов: Не е ясно в какъв размер ще са януарските пенсии
02 януари 202508:30
Как се охраняват влаковете и защо бездомни хора влизат и нощуват в тях
02 януари 202507:47
На детето, паднало от блок, му прилошало след пушене на вейп
02 януари 202508:19
17 дни без Николай от Конаре, майка му: Моля ви, върнете ми го!
02 януари 202508:00