-
17 юни 2024 12:09
- 497
- 0
Клиентите имат право да задържат плащането към търговеца, докато не получат касова бележка. Това напомнят от Националната агенция за приходите в началото на летния туристически сезон.
Този механизъм, който е възможен след промяна в Закона за ДДС (в сила от 1 януари 2024 година), има за цел да засили противодействието на укриването на приходи и на нелоялната конкуренция, както и гарантирането на потребителските права.
„Въпреки, че не съм привърженик на строгите мерки, това е една мярка, която помага на собствениците да осъществяват контрол над служителите и клиентите”, каза Кристиян Киров, собственик на хотел и ресторант.
Според него тя ще е „лекарство за нелоялната конкуренция”. Когато един си издава касов бон, а друг-не, състезателните начала се губят”, отбеляза той.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Бойко Борисов: Ако след изборите нямаме голям резултат, няма да има мнозинство между евроатлантическите партии и математиката няма да излезе
21 октомври 202419:09
Експерти: Има апатия, защото хората спряха да проявяват интерес към политиката
21 октомври 202418:02
Свидетел на катастрофата, при която на пешеходна пътека загина 15-годишният Филип, с разказ за трагедията
21 октомври 202418:34
Самотно живеещ 62-годишен мъж загина при пожар в дома си
21 октомври 202418:12
Водещите новини! Земетресение близо до София. Оцеляла от нападението на „Хамас“ от миналата година се самоуби на рождения си ден
21 октомври 202419:13
Атанас Запрянов: Трябват ни качествено подготвени хора, които да оперират със сложните високотехнологични оръжейни системи
21 октомври 202421:27
Киев: Отговорен за смъртта на над 60 мирни украинци руски командир е убит с чук
21 октомври 202418:16
Почина първият вокалист на Iron Maiden Пол Ди'Ано
21 октомври 202420:27
Луксозна вила в Източна Германия е "окупирана" от котки вече 30 години
21 октомври 202421:29