Може ли да не плащаме, ако не получим касов бон

  • 17 юни 2024 12:09

  • 421
  • 0
Може ли да не плащаме, ако не получим касов бон
© Novini.bg/ Canva

Клиентите имат право да задържат плащането към търговеца, докато не получат касова бележка. Това напомнят от Националната агенция за приходите в началото на летния туристически сезон.

Този механизъм, който е възможен след промяна в Закона за ДДС (в сила от 1 януари 2024 година), има за цел да засили противодействието на укриването на приходи и на нелоялната конкуренция, както и гарантирането на потребителските права.

„Въпреки, че не съм привърженик на строгите мерки, това е една мярка, която помага на собствениците да осъществяват контрол над служителите и клиентите”, каза Кристиян Киров, собственик на хотел и ресторант.

Според него тя ще е „лекарство за нелоялната конкуренция”. Когато един си издава касов бон, а друг-не, състезателните начала се губят”, отбеляза той.

Собственици на заведения aлармират: Клиенти крият касови бележки, за да не плащат сметките си

Последвайте канала на

Радина Лазарова
421 0

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини