-
17 юни 2024 12:09
- 515
- 0
Клиентите имат право да задържат плащането към търговеца, докато не получат касова бележка. Това напомнят от Националната агенция за приходите в началото на летния туристически сезон.
Този механизъм, който е възможен след промяна в Закона за ДДС (в сила от 1 януари 2024 година), има за цел да засили противодействието на укриването на приходи и на нелоялната конкуренция, както и гарантирането на потребителските права.
„Въпреки, че не съм привърженик на строгите мерки, това е една мярка, която помага на собствениците да осъществяват контрол над служителите и клиентите”, каза Кристиян Киров, собственик на хотел и ресторант.
Според него тя ще е „лекарство за нелоялната конкуренция”. Когато един си издава касов бон, а друг-не, състезателните начала се губят”, отбеляза той.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Проф. Кантарджиев с препоръка: Избягвайте кихащите и кашлящи "герои"
22 декември 202417:14
Андрей Райчев: Шансовете за правителство са 50 на 50, дори 60 на 40
22 декември 202418:23
Започна ремонт на "Кулата" заради влизането ни в Шенген
22 декември 202415:28
Почина ключова личност на Прехода
22 декември 202415:31
Предпразнично скочиха цените на тези храни
22 декември 202415:42
Германските имиграционни власти са предупреждавали за заподозрения от Магдебург
22 декември 202415:56
Киев: Москва екзекутира петима украински военнопленници
22 декември 202416:24
Путин заплаши Украйна с нови разрушения
22 декември 202415:12
Вълна от опити за палежи залива Русия
22 декември 202415:50