-
29 август 2012 14:19
- 590
- 0
Процедури за предоставяне на концесии за услуга върху пристанищните терминали "Несебър" и "Лом" бе открита от правителството, това стана ясно на днешното заседание на Министерски съвет.
Срокът на двете концесии е 35 години, а концесионерите ще бъдат определени в открита процедура. Основен предмет на концесиите е извършване на пристанищни услуги, управление и поддържане в експлоатационна годност пристанищните терминали, а допълнителният предмет - частични строителни и монтажни работи, когато е налице необходимост, и съпътстващи дейности.
Бъдещият концесионер на пристанищен терминал Несебър трябва да направи задължителни инвестиции в размер не по-малък от 680 000 лв. без ДДС през първите 10 г. и поне 2,18 млн. лв. за целия срок на концесията.
Концесионерът на пристанищен терминал Лом ще трябва да инвестира за първите четири години не по-малко от 6 375 000 лв., включително и разходите за закупуване на техника и активи на "Пристанищен комплекс Лом" ЕАД. Инвестициите от петата година до края на срока на концесията трябва да са над 16 062 000 лв.
Критериите за комплексна оценка на офертите, които ще бъдат подадени за пристанищен терминал Несебър са инвестиционно предложение (с относителна тежест 30%), бизнес предложение (с относителна тежест 15%), предложение за фиксираната част на годишно концесионно плащане (с относителна тежест 30%) и предложение за променлива част на годишното концесионно плащане (с относителна тежест 25%), пише "Труд".
Офертите, подадени за пристанищен терминал Лом, ще се оценяват според инвестиционното предложение (с относителна тежест 5 на сто), бизнес предложението (с относителна тежест 5 на сто), предложението за средногодишния товарооборот (с относителна тежест 25 на сто), размера на годишното фиксирано концесионно плащане (с относителна тежест 50 на сто) и размера на променливото концесионно плащане (с относителна тежест 15 на сто).
Предоставянето на концесиите ще създаде условия за ефективно поддържане, модернизация и развитие на транспортната инфраструктура, интегриране на българската транспортна система в европейската, прозрачни и хармонизирани условия за конкуренция на транспортния пазар и осигуряване на добра бизнес среда. Освен това ще се осигури заетост за местното население.
Последвайте канала на
Свързани новини
На живо: Тайсън Фюри - Александър Усик, девети рунд
Бърз обрат зарадва Левски на "Лаута"
И ЦСКА - София не успя да спре серията на непобедимите от Крумовград след зрелище на "Васил Левски"
Костов: Онези, които танцуваха, бяха критикувани от тези, които не чуват музиката
Генчев идва в Левски, ето какво каза треньорът след хикса с ЦСКА - София
„Биковете“ „стъпкаха“ разочароващ Милан
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Гаджев (ГЕРБ-СДС): Ако службите са политически подчинени на управлението, няма да го разследват
18 май 202418:49
Стоян Михалев (ПП-ДБ) за катастрофата с Кирил Петков: Устремът да се прави кампания от този случай е изключително циничен
18 май 202418:31
Сашко от Перник изчезна отново
18 май 202419:01
Проверяват сигнал за полицейско насилие при акция срещу контрабанда на горива в Бургас
18 май 202420:25
Средната заплата в София надхвърли 3000 лева
18 май 202420:52
Зрелостници са получили тестове с липсваща диаграма на матурата по БЕЛ
18 май 202421:05
Силяновска присъства на премиера на Софийската опера в Скопие
18 май 202420:59
От днес в Украйна влезе в сила законът за мобилизацията
18 май 202421:17
Руски съд запорира активи на "Дойче банк"
18 май 202418:09