-
10 януари 2024 15:14
- 1006
- 1
Ако търговец откаже да издаде касова бележка, клиентът решава самостоятелно как да постъпи, обясни пред БНР Росен Иванов от Националната агенция за приходите.
Той бе помолен да коментира новите законови текстове, според които при неиздаване на фискален бон клиентът има право да "задържи" плащането. На въпрос на "Хоризонт", ако след услуга във фризьорски салон е отказана касова бележка, как трябва да постъпи клиентът, Иванов обясни:
"Може да кажете на фризьорката "Съжалявам, да, дължа ти 50 лева, утре ще дойда, моля, издай ми касова бележка, ще ти ги платя". А може и да оставите 50-те лева, да не получите касова бележка и да се обадите в НАП и да кажете какво се е случило".
Преди дни от НАП разпространиха мейл със съвет да се използва мобилното приложение на данъчната администрация, за да се установи дали издадената касова бележка е истинска или не. В приложението има възможност и за сезиране на приходната агенция.
Последвайте канала на
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Премиерът ще посети ГКПП „Малко Търново”
03 юни 202406:24
Здравният министър връща преговорите за сключване на колективен трудов договор
03 юни 202406:24
Награждават с орден „Стара планина“ лидерът на българското национално малцинство в Сърбия
03 юни 202406:42
ISW: 106 държави са потвърдили участие в срещата за мир в Швейцария
03 юни 202406:37
Блинкън е провел телефонен разговор с израелския министър на отбраната
03 юни 202406:48
Продължава борбата с наводненията в Германия
03 юни 202406:46
Клаудия Шейнбаум получава 56 процента на президентските избори в Мексико
03 юни 202406:34
Земетресение беше регистрирано в Япония
03 юни 202406:29
Оранжев и жълт код за опасно време
03 юни 202406:20
2024.01.10 | 19:50