Йорданка Фандъкова провери изграждането на нова детска градина в столицата

  • 17 ноември 2020 16:09

  • 424
  • 13
Йорданка Фандъкова провери изграждането на нова детска градина в столицата
© Булфото (архив)

Кметът на София Йорданка ФандъковаЙорданка Фандъкова Йорданка Асенова Фандъкова е родена в Самоков. Завършва средното си образование в 35-а руска е проверила изграждането на новата детска градина в кв. "Манастирски ливади-изток", съобщиха от Столичната община.

Детската градина е за осем групи и в момента е на етап груб строеж. Строителството на сградата започва в началото на юни и съгласно изготвения график дейностите се изпълняват в срок. До момента е построена конструкцията над втори етаж на два корпуса и се подготвя армировка за вертикални елементи. Изградени са сутеренни стени и се подготвят фундаменти на останалите корпуси.

Кметът Фандъкова е посочила, че едновременно с изграждането на детската градина трябва да се ремонтира и улица "Флора", за която район "Триадица" трябва да извърши изкупуване на два имота.

Започна строителството на нова детска градина в район "Кремиковци"

За тази година общо отделените средства за изграждане, реконструкции и ремонти на детски градини са 26 млн. лв. До момента са въведени в експлоатация четири детски градини, които са в районите "Искър", "Красно село", "Люлин" и "Нови Искър", а до края на 2020 г. предстои да заработи детската градина в "Илинден".

Към момента се изграждат 13 детски градини в районите "Витоша", "Лозенец", "Люлин", "Студентски", "Подуяне", "Овча купел", "Изгрев", "Триадица", "Красно село". Очаква се до края на годината да започне строителство на още две детски градини - в район "Възраждане" и в район "Овча купел" - кв. "Горна баня". Единайсет от детските градини, които се строят, се планира да бъдат завършени през 2021 година, информират от общината.

Последвайте канала на

Novini.bg
424 13

Свързани новини

Коментари 13

Добави коментар
до модератора

2021.01.14 | 08:19

13
Докато премахваш коментарите, София ще става все по грозен и замърсен град.
Алипи Войнов

2021.01.14 | 07:48

12
Правете нови широки булеварди и много надлези по кръстовищата. Тогава застроявайте около тях и правете детски градини. Широките булеварди са перспектива към бъдещето. Защото като се застрой до тях после трудно се разширява и е много скъпо. Грешни пари се похарчиха при ремонта на бул. Черни връх защото е необходимо да бъде разширен, въпреки че има възможност. Вместо да правите ''ремонт на ремонтите'' и да ограбвате държавата по тоя начин с патртийните фирми, направетенещо което да радва окото. Например реставрирайте колизеума и разчистете около него да се вижда. Направете ЦУМ в НИМ тази сграда е точно за това. Кметството да се договори със собственика, защото с тази сграда като Национален Исторически Музеи ще направи България световно известна.
Петър Занев

2021.01.14 | 07:32

11
Още преди да бъде завършен моста на сточна гара трябва да започне продължението на бул. Сливница от двете страни на канала или Владайска река. Продължението трябва да мине по Малашевско шосе до магистрала Хемус. Това ще стане най важния бул. в София който минава през центъра и свързва двете най отдалечени места в града. Но трябва всички кръстовища на булеварда да се построят надлези ако трябва на няколко нива за да няма светофари по тях. На лъвов мост трябваше да мине над моста с надлез трамвая за да няма светофари. Всяко друго строителство е грешка преди да се довърши продължението на бул. Сливница. Защото няма да има задръстване и замърсяване, пътя е много по прек и ще свързва магистралите Хемус, Европа и Струма.
Асенка Здравкова

2021.01.14 | 07:07

10
Хубаво се строят детски градини, но трябва нови жилищни квартали да се изграждат с детски градини, магазини, училища, паркинги. По спирките трябва да се направят навеси, вместо да ги разрушават. Правете нови паркове и засаждайте секвои, елхи и бял дъб в тях. Трябва да се засаждат гори от секвой и бял дъб. В село Богослов Кюстендилско има гора от секвоя. Като се вземат много шишарки и може да се засаждат в паркове и гори, но не и близо до сгради защото стават много големи въптеки че растат бавно. По дигите на реките трябва да се засаждат борове защото изсмукват влагата и корените се вплитат в почвата като арматура и дигите са по здрави и устойчиви при буря. Трябва да се изчистат първо коритята на реките и където е необходимо да се циментират. Дигите да се вдигнат по високи и след това да се засаждат.
Гергана Трифонова

2021.01.14 | 01:19

9
Трябва да се възстанови колизеума в София и да бъде достъпен за хората и да се вижда. Дори трябва да се събори старинната сграда пред него за да се открие гледка.Защото старинни сгради в София много, но колизеума е само един. След като го реставрират ще бъде най голямата забележителност и атракция за туристите. Срещу ЦУМ има незастроено място на бул. Мария Луиза и е много грозно така. Освен това сградата на ЦУМ е най подходяща за НИМ.
Стефани

2021.01.14 | 01:06

8
Необходимо е да се направят навеси по спирките както и повече тоалетни. Има много туристи и няма къде да използват ''Европейска'' тоалетна. Постройте нови модерни сгради да бъдат символ на столицата и на България. Хубаво е за целта няколко въртящи небостъргачи да се изградят. Освен това столицата се нуждае от стотици надлези на няколко нива а да няма светофари по тях. Независимо от коя партия ще бъде кмета и правителството, трябва да превърнат столицата ни в съвременен град.
Ани Иванчева

2021.01.14 | 00:54

7
Ако имаше връзка метрото от терминал 2 до ж.к. Левски и след това до Кремиковци, нямаше да се откажат от завод на Фолц Фагемн. Но за целта трябва да се продължи бул Сливница до магистрала Хемус. Така около булеварда ще започне изграждането на нови жилщни комплекси. На това огромно незастроено място може да се построи нов ''София ленд'', нов Национален стадоион, втора зоологическа градина само за птици.Защото само гълъбите са над 150 вида и породи. Всичките трябва да бъдат в различни клетки за да се не смесват породите. С метрото и продължението на булеварда ще има много удобен транспорт. Осввен това метрото ще бъде удобно за жителите на тези квартали, защото с транспорт до терминал 2 се стига за повече от два часа като много се заобикаля. Превърнете София в модерен град а не в бунище.
Ваня Пенчева

2021.01.14 | 00:32

6
След сто години градовете Перник и Елин Пелин ще бъдат райони на София, Затова трябва изграждането на булеварди с много ленти за движение. Защото като построят новите булеварди след няколко години около тях ще има много нови згради. Хората от панелните жилища трябва да се преместят в нови съвременни жилища. Когато не е застроено по лесно се строй. Това го доказаха с ремонта на бул. Черни връх. Не пожелаха да го разширят и да направят надлез на кръстовището пред МОЛ Парадаис. Така се прахосват държавни пари. Всяка година жителите на София се увеличават с над 20 000 жители. Затова третия лъч на метрото ще трябва да има няколко разклонения.
Никола Жабов

2021.01.14 | 00:09

5
Има други хора който да проверяват стройтелството на детската градина. Кметицата трябва да строй нови булеварди и квартали. Защото при диктатурата на бай Тошо построиха два нови ж.к. Люлин и Младост който са по големи от много градове. Селата до стара планина са квартали на София но са на десетки километра от нея. Тази огромна незастроена площ е по голяма от някой държави. Затова трябва да се застроява покрай стара планина, от Кремиковци до Костинброд и Банкя с широки булеварди и небостъргачи. Освен това трябва да се събарят панелните блокове които са с изтекъл срок на годност. Като се продължи бул. Сливница до магистрала Хемус, около булеварда може да се строят стотици небостъргачи, който няма да пречат на самолетите и на гледката към Витоша.
Атанас Мермеров

2021.01.13 | 18:19

4
От Кремиковци до Костинброд трябва да се изградят нови модеврни квартали като се ползва тази огромна незастроена площ. До северната тангента трябва да започне стрпойтелство на линия за ''влак стрела'' движещ се до 500 километра който да свързва цялата страна. Като ''влака стрела'' да свързва столицата с Видин, Пловдив, Бургас, Варна и Русе. Като се направят разклонения за съседни държави. За целта трябва да се изградят много дълги тунели и мостове. Но целта оправдава средствата. Това ще бъде най голямата инвестиция в бъдещето.

Добави коментар

Водещи новини