Плащаме синя и зелена зона вече и през Viber

  • 09 октомври 2020 12:17

  • 789
  • 0
Плащаме синя и зелена зона вече и през Viber
© Булфото (архив)

Центърът за градска мобилност стартира нов канал за комуникация. Чрез интерактивен чатбот във Viber, всеки ще може да получава новини за трафика в града, актуални разписания и маршрути на обществения транспорт, както и информация за паркирането и за видовете превозни документи. Това съобщиха от пресцентъра на ЦГМ,

За пръв път във Viber ще бъде възможно и заплащането на синя и зелена зона, благодарение на съвместната инициатива на водещата комуникационна платформа, ЦГМ и Mastercard. 

Тръгват хайки из София за паркиране върху тротоари и в градинки

Начинът на заплащане не променя за водачите на автомобили цената на зоните и тя е, такава каквато е в момента. 

„Потребителите ще имат възможността да изтеглят и безплатния стикер пакет на ЦГМ, който представя често срещани, а и забавни ситуации от ежедневието на забързания градски човек. Чрез свалянето на пакета те ще бъдат автоматично добавени към чатбота“, каза Никола Рогачев, председател на Съвета на директорите на ЦГМ.

„Новият канал за комуникация има за цел да улесни максимално достъпа до информация на хората от нашия град. В него ще има новини за промени – маршрутни или в паркирането, ще може да се проверят условията за издаването на превозни документи или пък такива за винетни стикери, ще може да се видят най-близките пунктове за продажба и още много услуги“, обясни изпълнителният директор на Центъра за градска мобилност Димитър Дилчев.

Синя и зелена зони в София стават по-големи. Вижте защо това се прави

През първите месеци на услугата картодържателите на Mastercard, ще бъдат допълнително стимулирани да използват картови плащания като от 08.10.2020 при 4 платени сини, или зелени зони с карта Mastercard през Viber, Mastercard подарява 5-ата синя или зелена зона за платено почасово паркиране на своите картодържатели.

„За втора поредна година подпомагаме Център за Градска Мобилност с инвестиция и технологични консултации за интелигентни решения, които да дигитализират преживяванията на потребителите и да улеснят живота им в града“, коментира Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.

Последвайте канала на

Радина Лазарова
789 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини