Още иновации за пътниците в столичните автобуси

  • 07 октомври 2020 21:39

  • 1489
  • 3
Още иновации за пътниците в столичните автобуси
©
"Столичен автотранспорт" ЕАД, показа концепция за подобряване на информационното обслужване в доставените през 2014 година, 126 автобуса MAN Lion`s City G.
 
Идеята за иновацията възниква след редица случаи на вербална агресия на пътници към водачи поради липса на информация вътре в салона при частични курсове до междинна спирка на маршрута. Проблемът се решава, след като, специалистите по пътнически информационни системи Марио Евстатиев и Николай Александров, в координация с ръководителя на отдел "Експлоатация" в Автотранспорта инж. Павлин Василев, реализират частична модернизация на пътническата информационна система на три от автобусите в гараж "Земляне", като инсталират автоматизиран контролер с интегрирано гласово оповестяване, чрез който се реализират допълнителни съобщения за частичните курсове.
 
Под егидата на Заместник-кмета по транспорт на Столична община, Д-р Кристиан Кръстев, идеята е доразвита с инсталиране на вътрешно информационно табло, което е подарък за общинския оператор. Автобусът с номер 1171 се движи основно по линии 83 и 102, а ръководството и водачите в "Столичен автотранспорт", се надяват, идеята да обхване всички 126 автобуса съвсем скоро, с което, освен, че значително ще се подобри културата на обслужване, ще бъдат сведени до минимум случаите на вербална агресия от страна на пътници.

Последвайте канала на

Novini.bg
1489 3

Свързани новини

Коментари 3

Добави коментар
Гражданин

2020.10.08 | 06:52

3
А кога аз като културен и спазващ правилата човек ще мога да си купя билет без да ходя 3 спирки, за да намеря павилион, където се продават?
Ллллл

2020.10.08 | 00:39

1
Говорят за пътници . Да го кажат по-правилно -цигани . Те не са пътници . Не дупчат билети и само смърдят и недоволстват !
Стани Шеф

2020.10.08 | 01:12

2
циганите билети не купуват, берат си кот им падне, фрии пътуването е тяхна запазена марка!!!

Добави коментар

Водещи новини