4 млн. лв. за 2 км асфалт на бул. “Мария Луиза” в София

  • 20 април 2012 21:38

  • 5462
  • 15
4 млн. лв. за 2 км асфалт на бул. “Мария Луиза” в София
©

Поне 4 млн. лв. се готви да плати столичното общинско дружество “Метрополитен” за ремонта на 2,3 км от бул. “Мария Луиза” в участъка от надлез “Надежда” до Лъвов мост. Това прави около 2 млн. лв. на километър, или около четири пъти повече от сумите, които държавата дава за реконструкция на второкласни пътища, съобщава в. "Труд".

За рекордната цена става ясно от информация за конкурса за избор на изпълнител, която е публикувана в регистъра на Агенцията по обществени поръчки. В обявлението е предвидена гаранция от 40 000 лв., която кандидатите са внесли за участие в търга. По закон тя е до 1% от индикативната стойност на поръчката.

“Гаранцията не е ориентир за цената. Цената може да бъде по-ниска. Ще изберем най-ниската оферта”, коментира пред “Труд” шефът на “Метрополитен” инж. Стоян Братоев. Сумата на гаранцията е определена от неговия екип. Кметицата на София Йорданка Фандъкова обясни пред наш репортер, че ремонтът на бул. “Мария Луиза” не може да се сравнява с реконструкция на второкласен път, тъй като става въпрос за “сериозен проект с нов асфалт, тротоари, велоалеи”. Запитана за рекордната цена, тя отговори: “Винаги предлагат по-ниска цена. Поръчката е в начален етап.”

В надпреварата за ремонта са седем от най-големите фирми в бранша. Това са “ГБС Инфраструктурно строителство” на Симеон Пешов, “ПСТ Холдинг” на Васил Божков, “Трейс груп холд” на Николай Михайлов, “Пътища и съоръжения” на Цоло Вутов, “Джи Пи груп”, която е свързана с бащата на Валентин Златев, “СК 13 - Пътстрой” и австрийската “Щрабаг”.Ценовите им оферти ще бъдат отворени в началото на май, обясниха от “Метрополитен”.

Последвайте канала на

5462 15

Свързани новини

Коментари 15

Добави коментар
eng Kranc mk

2012.04.21 | 22:10

10
Моля ви се спрете се тапанари.Докато в България не се ликведират тъпите журналисти тази държава няма да се оправи НИКОГА, А ОЩЕ ПОВЕЧЕ КАТО ИМА ТАКИВА ТАПАНАРИ КАТО ВАС КОИТО КОМЕНТИРАТ. Обяснавам: - Неможе да се сравнява път от 2 клас мрежа на РБългария с Път 2 категория градска магистрала.Първия е с габарит 7.5м или 2*3.5, а втория е с габарит 2*10.5+2*3.5/трамвай/+2*3 тротоар и да не забравяме тротоари, бордюри и маркировка която повечето от вас не спазвате. - В тази позиция сигърен съм че има демонтаж и монтаж на трамвайното трасе с нова линия и др. видове СМР. БЪЛГАРИНО ГЛУПАВ СТИГА БЪДИ ОВЦА. Сигурен съм че това е много изпилена и ниска цена с мин. печалба за изпълнителя.Точно заради тези цени в момента строителите фалирват :).Проверете в регистара колко пътни фирми дължат пари.Защото Боко не плаща.В момента няма пари за да се разплати на 3 лота на магистрала Тракия и половината пътища на АПИ.Това е.Стига сте софлирали като овце.
Аман от надути лаици

2012.04.21 | 22:13

15
Абе ливадо недоучена седни и направи една подробна разбивка за параметрите на пътя за които говориш 2*10.5+2*3.5/трамвай/+2*3 и ще видиш, че цената е завишена с 35% за ново строителство, а тук говорим за реконструкция, за трасе с преустроени комуникации и обратни засипки до биндер. Има да извърши[ само шосировка и тротоари. Недей да коментираш нещо в което си лаик.
коцето

2012.04.21 | 22:12

14
до коментар 12> Не ние ги оставяме, а Боко и Цеко и всичките, който управляват и техните предшественици - Гей Станишев и съпругата му Доганя, така както и кана дето дойде от къде беше Боргундия. Има си инспекции и т.н., който ги управляват тези по-горе посочените, който народа ги е избрал да МУ защитават интересите, и докато им се купуват лъскави колици - Мерцове и Бмве-та от данъкоплатския джоб - все така ще е - те не плащат като ударят дупка - колата се ремонтира от твоя-моя джоб!!!
koceto

2012.04.21 | 22:11

13
Да правят метро, трамвай и тролей! ще ми правят линиииии, поне няма да има дупки. Мами.ата Ви асвалтаджийска - всяка година пълнят дупки и на другата година - дупките стават по-големи, не асфалт - лайна слагат по пътищата, а и пари им дават и то милиони!!!

2012.04.21 | 22:11

12
тези помияри се скъсаха да крадат пари от пътища и магистрали-но пък от друга страна ние сме си виновни че ге оставяме безнаказано да го вършат
анонимен

2012.04.21 | 22:10

11
От една "овца" към един овен № 10 - и ние разбираме от пътно строителство.Само при това управление цените са такива. А за Тракия - да се изкарат много талантливи - плезльото намали цените. Сега се правят на интересни и правят допълнителни търгове уж за свлачища за да вдигнат цените И да слагат пепел и глина. И Пашов и Божков се хванаха при тези условия - сега ще започнем така, пък после с нови търгове ще си стигнем цените с включени бонуси за правителството.Овньо народа не е правен в задните части на майките си.
Н

2012.04.21 | 22:08

9
навремето имаше един виц. Тото 2 6/49 числата са 123456 -Честито на др. Иванов ,опа грешка честито на печелившите......... И сега Честито на ГБС:)))
Радо

2012.04.21 | 22:06

2
Егати работата а магистралата струва милион на километър май някой ще направи гуша!!
Ano

2012.04.21 | 22:08

8
В интерес на истината магистрата излиза по 3 млн. евро на км. тоест за някаква 32 км. отсечка бяха платени 96 млн. евро :) което е пак фрапиращо, но ... от това правителство вече нищо не може да ме учуди :)
v otgovor na pisaniqta

2012.04.21 | 22:07

7
eiii tova go ima samo v na6ata prosta6ka kradliva darjavica ;)
MEtodi

2012.04.21 | 22:06

1
Perfektno :X prosto nqmam dumi. Tova moje da se sluchi samo pri upravlenieto na GERB. Zashto spored vas mutrata napira da stroi magistrali ???
Nikolay

2012.04.21 | 22:07

6
Защото някой "личен" човек на Б.Б. има фирма за асфалт :Д
Подизпилнител

2012.04.21 | 22:07

5
Евала Братоев. Явно комисионните в метрото са те главозамаели. Дали ще се намери някой който да провери за какви пари ще извършат реконструкцията ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИТЕ? Защото това е реалната цена и разликата до тържната е комисионната която се прибира от всеки обект. На печелившите честито.

Добави коментар

Водещи новини