-
26 май 2020 11:41
- 526
- 0
Центровете за обслужване на клиенти на дружествата на ЧЕЗ в България от днес, 26 май, ще осъществяват своята дейност с потребители в обичайното си работно време, съобщиха от дружеството. Работното време на клиентските центрове от 16 март бе временно променено поради предприетите мерки за защита на клиенти и служители, свързани с ограничаване разпространението на вирусни инфекции по време на извънредното положение.
Във всички центрове за клиенти ще продължат да се спазват противоепидемичните мерки. Осигурена е периодична дезинфекция на работни места и помещения, изтъкват от ЧЕЗ. Създадена е организация за спазване на всички изисквания за безопасно обслужване на потребители, включително използване на лични предпазни средства от служители и клиенти. Обслужването е организирано при спазване на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент, както и между служителите на ЧЕЗ. В центровете се допуска брой хора, равен на броя гишета за обслужване в конкретния център. Компанията призовава гражданите да бъдат търпеливи, ако се налага изчакване извън сградите.
Информация за адресите и работното време на центровете за клиенти на ЧЕЗ на територията на Западна България може да се получи на информационна линия 0 700 10 010, както и на сайтовете cez.bg и cez-rp.bg.
В извънредната ситуация е препоръчително клиентите да посещават офисите на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при неотложна необходимост, като за връзка с компанията използват възможностите за дистанционен контакт - информационна линия 0700 10 010, имейли info@cezelectro.bg и klienti@cez-rp.bg, корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg и @www.cez.bg, допълват от ЧЕЗ.
Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена чрез sms. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентите, които получават своята месечна фактура на хартия по куриер, могат да заявят електронна фактура напълно безплатно чрез обаждане на 0700 10 010 или онлайн на сайта www.cez.bg , секция "Е-услуги". В "Е-услуги" клиентите на ЧЕЗ могат да се възползват и от други дистанционни методи на обслужване като деклариране на показания, справки за текущи ремонти и аварии и други, се посочва в съобщението.
Последвайте канала на
Свързани новини
Лудогорец 1:0 Хебър, ранен гол за "орлите"
Първо в Sportal.bg! Вижте състава на България за VNL 2024
Големи буферни зони за сблъсъка между "червени" и "сини" на Националния стадион
Герена става собственост на Общината
Уникални награди от Спартак Плевен и Черно море само в играта на Sportal.bg!
Георги Иванов се срещна с Александър Чеферин
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Денков: От януари ГЕРБ и ДПС започнаха артилерийска подготовка, за да отидем на избори
24 април 202418:44
Христо Иванов не изключва мнозинство с ГЕРБ след изборите в името на важните реформи
24 април 202414:08
Водещите новини! В ЕП се опасяват от руска намеса в изборите у нас. Пеевски впечатлил Елена Йончева със знания (и още…)
24 април 202413:27
Татяна Дончева: Ваня Григорова поиска да ръководи "Левицата" еднолично
24 април 202417:51
Петър Витанов: На България ѝ трябват отговорни хора, а не политически пенсионери
24 април 202416:31
Шефът на СДВР: Пистолетът на журналиста Димитър Стоянов е законен
24 април 202415:48
Журналистът Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
24 април 202414:34
Спецов: Истинските журналисти не се разхождат с пистолети в джоба и не нападат хора
24 април 202415:28
Рим в паника: Универсалният български ключ, който отваря всички врати, е тук
24 април 202416:36