Нови стандарти при административното обслужване ще подобрят обратната връзка с потребителите

  • 17 октомври 2019 14:12

  • 278
  • 0
Нови стандарти при административното обслужване ще подобрят обратната връзка с потребителите
© Pixabay

По предложение на вицепремиера Томислав ДончевТомислав Дончев Томислав Пейков Дончев е български политик от партия ГЕРБ, заместник стартират едномесечни обществени консултации по проект на Постановление за изменение и допълнение на Наредбата за административното обслужване. Проектът има за цел да реформира изцяло системата за обратна връзка от потребителите и стандартите за качество на административната услуга и може да бъде открит на Портала за обществени консултации.

Задължителни за всички администрации стават анкетните проучвания, консултациите със служителите, наблюдението по метода ''таен клиент'', както и проверки относно сигнали, жалби и медийни публикации. Във всички администрации се предвиждат общи стандарти по отношение на достъпността до и в центровете за обслужване, както и при комуникация с потребителите. Ще бъдат стандартизирани сроковете за отговор на запитвания и използването на опростени и лесни за попълване образци и формуляри.

Измененията в Наредбата за административно обслужване ще дадат възможност на администрациите да усъвършенстват качеството на обслужване чрез постигане и на допълнителни собствени стандарти - за местоположение на центъра за обслужване, осигуряване на паркинг, онлайн комуникация с потребителя, онлайн проверки на статуса на услугата както и възможност за обслужване в извънработно време.

Последвайте канала на

Novini.bg
278 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини