И бизнесът се включи в социалната кампания #стигамрънка

Редица представители на бизнеса се включиха в социалната кампания #стигамрънка.

Тя цели да покаже добрия пример и да предизвика “мрънкащите” да действат, за да развиват себе си и средата, в която живеят. Над 30 от топ работодателите в България казаха “Стига мрънка” и предадоха своето послание чрез кампанията. Поради големия интерес, от Career Show създадоха не 1, а 2 вдъхновяващи видеа, които могат да бъдат видени на www.careershow.bg/stigamrunka. “На всеки понякога му се иска да каже “Стига мрънка”, както и на всеки му се иска да си помрънка. Няма нищо лошо в това! Важно е обаче фокусът да е насочен към действието и наистина не се иска много да променим микросредата си, за да се чувстваме по-добре”, споделят от организаторите.

Кампанията #стигамрънка стартира в средата на юли, когато известни личности се обединиха в компилация от видеа с послания и само за първия ден събраха над 100 хиляди гледания и над 2000 споделяния в социалните мрежи. Организаторите от кариерното експо за квалифицирани кадри Career Show 2019 продължават да привличат привърженици, които споделят #стигамрънка в мрежата.

“Инициативата #стигамрънка породи голям интерес още със стартирането си в средата на юли. Подкрепата на известни личности, медии и различни хора, които просто решиха да се включат в кампанията беше голямо насърчение, че сме в правилната посока. Работата ни по експото Career Show 2019 с различни компании и кандидати винаги ни е вдъхновявала. Точно в тях видяхме още един чудесен пример за това, че трябва да действаш, да си поставяш цели и да търсиш развитие. Изложителите и кандидатите, които заявяват участието си на експото се увеличават с всеки ден и са доказателство за примера, който искаме да покажем”, споделя Виктория Добринова, част от екипа на Career Show.

Организаторите насърчават повече хора да се включат и да предадат своето послание като споделят видео, текст или снимка с #стигамрънка. Вълната от добри примери ще продължи и по време на Career Show 2019, което ще се състои на 10 септември в зала Арена Армеец. Точно там ще бъде витрината на успеха за над 150 топ работодатели и над 2000 квалифицирани кадри. С богата и атрактивна програма, експото ще събере компании и експерти в различни области, които да се срещнат, да участват в лекции, уъркшопи и активности през целия ден. Участието е напълно безплатно за кандидати, но регистрацията е задължителна - https://careershow.bg/register/.

Коментари

  1. 2019.08.13 | 10:25

    Вместо да реват бг.гадните чорбаджии да си стиснат задниците и да си бачкат във фирмите дето всички са седнали на компютъра и стоят по цял ден във фейсбук и се мислят за велики бизнесмени и мениджъри като с корупция са се докопали до някой лев от еврофондовете и сега трябва да имитират някаква дейност..

  2. 2019.08.13 | 10:16

    Стига сте бръкнали педали мошеници работодатели...Вие искате някой да ви е роб до гроб и да ви работи без пари или за МРЗ..от която чисто остават 430лв.
    Ами стига се бръкнали ами дайте на хората по 1000лв. И осигуровки.. като не искате да плащате достойни заплати сами си работете..
    Щото българите имат избор и могат за няколко месеца на полето на Запад да изкарат 10 000лв
    . НЕ МИСЛЕТЕ ЧЕ ХОРАТА КАТО СА БЕДНИ... СА И ПРОСТИ

  3. 2019.08.12 | 14:14

    А къде са кампаниите "Стига лъгахте" и "Стига крадохте" ?

  4. 2019.08.12 | 14:00

    Ха-ха! Създали вдъхновяващи видеа, за да направи някой друг нещо за тях самите! И това не е ли точно мрънкане - направете нещо за средата, в която ние сме хищните риби. Няма толкова нагли копиленца, като бизнесмените в БГ.

  5. 2019.08.12 | 13:43

    На работодателите им е изгодно да работиш да не ти заплащат достойно труда и да не мрънкаш.

  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Общество

още

Анкета

Трябва ли да има законодателни промени за по-тежки наказания на непълнолетни?

Трябва ли да има законодателни промени за по-тежки наказания на непълнолетни?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.