Поздрави от Слънчака (или Най-Доброто От Брус Лий!)

Напливът от туристи по родното Черноморие е толкова голям, че се налага с шутове да ги разгонват. Налазили са ни кат майски бръмбари – реколта…


Ама нормално – след като сме най-желаната дестинация, а хотелите и плажовете – пълни. Не случайно всяка година сме на челните места по класациите за туристически услуги, както и такива за: жизнен стандарт, здравословен живот, БВП, ДДС, СРС, ГСП (ако не друго, поне те накарах да провериш в Google какво е ГСП… и не, нямам предвид „Гарнизон с преспиване“, другото е).

Както вероятно вече сте разбрали, един истински патриот от „Бест Уестърн ПЛЮС Премиум Ин“ се погрижи да вдигне реномето на родината ни и да я популяризира по света. 

В резултат на което, Франк Грило обяви, че има интерес следващият сезон на поредицата на Netflix – FightWorld – да включва специален епизод за България и по-конкретно – за Слънчака. Ако не знаете, да обясня: Франк Грило има документална поредица по Netflix, която се казва FightWorld и представя националните бойни изкуства и спортове по различни части на света. В Тайланд, например, логично – представи Муай Тай, в Мексико пък представи бокса. Първи сезон на поредицата завърши с представянето на израелското бойно изкуство Крав Мага. 

Предполага се, че новият сезон ще изправи едни срещу други израелските Крав Мага бойци срещу българските хотелиери. Загрявката беше започната в „Бест Уестърн ПЛЮС Премиум Ин“, само че…

… само че започна с малък фал-старт за беге представителите, защото… оф, малко ми е неудобно да го кажа, ама беге представителят срещна сериозен отпор от представителката на Израел и бе повален по гъ… гръб, след неравностоен сблъсък с въздуха и гравитацията. 

Ето, вижте го пак…

Бойното изкуство на хотелиерите все още няма име, но е видно, че е базирано на най-добрите традиции на Кунг Фу и Винг Чун, като съдържа и елементи от аеробиката, джаз балета и бокс-емемея (да не се бърка нито с бокс, нито с ММА, бокс-емемея е боен спорт на момчетата без коса в беге, които три пъти са ходили на бокс и два пъти – на ММА, но са пред договор с UFC и първият им мач ще е с Конър МакГрегър в Лас Вегас). 

След случката в Сънчака, новите брошури на Министерството на туризма вече съдържат информация за новодошлите къде могат да наблюдават, снимат и евентуално – да се включат в тренировка и спаринг сесия. В брошурите просто пише: EVERYWHERE in Slanchaka! 

В онлайн рекламите пък вече е включен и новият химн на Slanchakа, а именно:

Carl Douglas с песента: Kung Fu Fighting

Министър Ангелкова разпореди във фоайетата на всички хотели и почивни станции да се пуска на всеки кръгъл час мотивационен клип с най-доброто от Брус Лий, защото спортистите ни изостават в подготовката си за предстоящите срещи с израелски и други туристи и имат нужда от мотивация. А, както знаем, на тия в Израел и жените им ходят в казармата и са си издрали гайката! 

В свързана новина:

Стана ясно, че министър Ангелкова поема и ръководството на Българската федерация по бокс, както и тази по джудо

Според близки на Кубрат Пулев, Кобрата води преговори с Ангелкова, за да поеме и неговата подготовка за предстоящия му мегамач, за който стана ясно, че най-вероятно ще бъде през есента в Лас Вегас. 

Булфото/Novini.bg

 

За да не се разсейват хотелиерите/спортисти, бе взето решение Черноморието ни да се разчисти от туристи, за да могат да се съсредоточат в подготовката си по време на летния лагер, а не да им ходят по г… нали! 

С тази задача министерство, агенции, самите хотелиери, ресторантьори, инвеститори – въобще браншът – се заеха още преди месеци, като сполучливо изчистиха морето от туристи, но сега…

… вече е наложително да изгоним и последните останали, за да не ни пречат. Плюс това – като се подмотват наоколо, пречат и на новото хотел-о-ресторант-о-бар-о-строителство, което е не само умерено, но и все още НЕДОСТАТЪЧНО, като оставя тревата, пясъкът, водата и въздухът все още да вземат преимущество над бетона, цимента, паркингите, дискоЧеките и асфалта. 

Недопустимо!

Очаква се през 2020 г. именно в Слънчака да се организира форум за обмен на добри практики и ноухау по теми в областта „как да се пазим от наплива от туристи – Slanchak 2020“. 

Oficialni sponsori… извинявайте… официални спонсори ще бъдат Министерството на туризма, Министерството на младежта и спорта, федерациите по бокс и джудо, както и Everlast, Venom, Bad boy и други производители на екипировка за бойни спортове. 

А сега, още веднъж – поздрав за хотелиерите и най-вече тези на Slanchaka:
 

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Общество

още

Анкета

Трябва ли да се забрани вносът на стари дизелови автомобили?

Трябва ли да се забрани вносът на стари дизелови автомобили?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.