За какво харчи парите си българинът?

  • 17 декември 2018 16:16

  • 2371
  • 1
За какво харчи парите си българинът?
© Novini.bg

Храна, ток и вода - за сметки и битови нужди, българинът харчи най-много от средствата си. Според един от докладите на Евростат, средно по 19.5% от разходите ни отиват за хранителни продукти и безалкохолни напитки.

Почти същото количество от бюджета се отделя за сметки и поддръжка на дома. Оказва се още, че голяма част от парите ни се харчат за газ или други горива.  Около 14% от изкараната заплата в домакинството отива за транспорт и придвижване.

Високите цени на горивата и на градския транспорт обаче почти непрекъснато се променят, което понякога се отразява значително на планираните средства.

Разходите за мебели и друго обзавеждане на дома поглъщат около 5 на сто от бюджета на българина.

За цигари и тютюневи изделия харчим средно по 3.3 на сто, а малко над 1.6 % от спечеленото даваме за алкохол.

Сред останалите харчове са парите, дадени за дрехи, обувки и телекомуникации.

На този фон цените непрекъснато растат, а с тях и разходите. Прогнозите за следващата година сочат скок на месото и хляба. На места у нас се планира поскъпване на водата (и не само), което допълнително оскъпява начина ни на живот.

Истината е, че парите никога не са достатъчни, особено и с настъпването на коледните празници. Приготовленията, свързани с трапезата и подаръците допълнително утежняват джоба.

В тези моменти е необходимо да се помогне на хората в нужда и да се вдъхне оптимизъм. Такава е и мисията на марката CreDirect. Именно гъвкавите и съвременни решения за онлайн кредитиране се стичат на помощ при подобни финансови затруднения.

CreDirect е млада марка, която  набира скорост в сектора на небанковите финансови институции.

Усилията ѝ са свързани с усъвършенстване на процесите за онлайн кредитиране. Брандът бързо печели доверието на нови клиенти, като сигурен партньор в трудни финансови ситуации.

С динамични темпове и иновативност за по-малко от 2 години, брандът си спечели стабилни позиции сред конкуренцията в бранша.

„Пари по всяко време“ е послание, в което се крие фирмената политика на CreDirect. Стремежът на марката е да бъде верен и леснодостъпен помощник в разрешаването на проблеми чрез отпускане на изцяло онлайн кредити. Основен приоритет на CreDirect е своевременно и дискретно да отговаря на потребностите на всички свои клиенти.

Компанията насочва своите усилия в оптимизиране на процесите за онлайн кредитиране. От друга страна CreDirect е марка, която фокусира усилията си в разработване на кредитни продукти, подходящи за разрешаването на най-различни финансови казуси.

Парите са необходим ресурс за всеки, затова и брандът се стреми да съдейства за намирането на индивидуално решение за всяко финансово затруднение.

Например продуктите „Кредит до заплата” и „Потребителски кредит”, които са двата вида предлагани заеми, са разработени изцяло в услуга на потребителите, така че да са гъвкави и удобни. „Кредит до заплата” включва до 600 лв. за срок от 14 до 30 дни, а „Потребителски кредит” - до 3000 лв. за срок от 2 до 18 месеца.

За целите на бизнеса си, брандът въвежда и иновативен процес за кандидатстване в сайта, без да е необходимо посещението в офис.

CreDirect е първата марка, която дава възможност за проследяване на целия процес онлайн - от заявката на кредита до неговото одобрение. Услугата се състои от 5 бързи стъпки, които лесно могат да бъдат следвани на сайта www.credirect.bg и дават информация за всеки един етап от процедурата.

Първо е кандидатстването, за което е нужно да се попълнят лични данни. Следва потвърждение чрез СМС. След потвърдена заявка следва обаждане. След това екип от кредитни експерти обработва данните и се получава решението за исканата сума.
Краткият одобрителен период е гарантиран.

CreDirect предоставя и възможност за проследяване статуса на кредитната заявка. Междувременно клиентите сами определят срока за връщане на сумата.

С условията, които предлага, CreDirect е доверен партньор в трудни финансови ситуации. Брандът осигурява компетентна консултация и лесен достъп до пари, които винаги са необходими. А удовлетворението на клиентите е най-големият стимул за израстване и усъвършенстване на марката.

Последвайте канала на

Novini.bg
2371 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
.

2018.12.17 | 18:15

1

Ахахах колко низко.

Добави коментар

Водещи новини