Пловдив събра спортисти от 11 страни за тежкото изпитание

Ставри Ставрев от столичния клуб „Crossfire“ спечели титлата „най-корав атлет“ в града под тепетата. Той стана победител във второто издание на единственото по рода си състезание по функционален фитнес в Южна България „Plovdiv Throwdown”. Ставрев си тръгна с приза от 1000 евро и куп награди, предоставени от спонсорите на надпреварата.

До финалите на състезанието стигнаха 90 атлети от 11 държави. Те премериха своите сила, бързина и ловкост в шест тежки състезателни комплекса. В професионалната дивизия след Ставрев се наредиха полякът Мачей Вйерзбовски и Николай Митков, който също e състезател на „Crоssfire“.

„Plolvdiv Throwdown” е второто подобно състезание Пловдив и пето за страната. Интересен факт е, че на тазгодишното издание на надпреварата за първи път в България бяха включени дисциплини с дъмбели, разказаха организаторите от пловдивския клуб по функционален фитнес “MoVe Team”. За арена на битката беше избран лекоатлетическия стадион на Гребната база. 

Надпреварата беше оценявана от 10 сертифицирани съдии. В последния кръг, който носеше името „Die Hard” здравеняците трябваше да изпълнят 60 мъртви тяги с 110-килограмова щанга, да се качат 3 пъти на въже с височина 4,5 метра, да изпълнят 40 пъти упражнението “box step over” (изкачване на 60-сантиметрова кутия и слизане от другата страна с 25-килограмови дъмбели във всяка ръка), отново 3 пъти да изкачат въжето, да направят 20 thruster-a (преден клек с раменна (push) преса с 60-килограмова щанга) и да завършат с още три качвания на въжето. Всички тези упражнения трябваше да се изпълнят във времева рамка от 14 минути. Единствено полският атлет Мачей Вйерзбовски успя да завърши комплекса, но дори това не му помогна да задмине Ставрев на подиума. 

През същото изпитание, но с по-малки тежести, трябваше да преминат и атлетите от любителската дивизия. Победител стана сърбинът Стефан Букумирев от клуб „Кросфит Победник“. След него се наредиха Марин Димитров от „Explosive Power Training“ и Стефан Гатевски  от „FFC681“. 

При жените надпреварата също бе изключително оспорвана. Победителка при професионалистките стана шампионката от миналогодишното издание на „PLOVDIV THROWDOWN” Елина Пашаланова. След нея се наредиха пловдивските атлетки Марина Галева от „GyMarina Team“ и Мария Найденова от „MoVe Team“. Победителка при дамите любители стана сръбкинята Мария Ивезич от „Кросфит Победник“. След нея се наредиха Аделина Григорова от „Crossfire Sofia“ и Севилджан Караилиева от „Raro Team“.   

Останалите комплекси също бяха проектирани така, че да тестват максимално психиката и физическата издръжливост на участниците. В първия модул, който носеше името „Runaway”, професионалистите трябваше да избягат 400 метра, да направят 25 клека с дъмбели по 25 килограма във всяка ръка и да завършат с 15 набирания до гърди. Времето за изпълнение беше едва 15 минути, а всички упражнения трябваше да бъдат повторени три пъти. След само две минути почивка състезателите се впуснаха в надпревара с щанги – за 5 минути атлетите трябваше да направят обръщане в клек от коляно, обръщане в клек от земята изтласкване от гърди със щанга, като резултатът зависеше от максималната тежест, с която е завършен комплексът. 

Следващото издание на „Plovdiv Throwdown” ще бъде през 2019 година, като желанието на пловдивчани е финалът на надпреварата да съвпадне с Деня на независимостта. „Имаме желание да разчупим малко повече състезанието, като модулите могат да се провеждат на различни места. Искаме да включим и публиката, като им дадем възможност да участват в интересни и забавни игри с награди“, разкриха момчетата от пловдивския „MoVe Team”, които искат да превърнат „Plovdiv Throwdown” в традиция за града.



 

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Общество

още

Анкета

Какво трябва да се направи, за да намалеят престъпленията, свързани с наркотици и извършени от деца?

Какво трябва да се направи, за да намалеят престъпленията, свързани с наркотици и извършени от деца?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.