Български пощи въвежда нова услуга

  • 06 август 2018 10:11

  • 1300
  • 2
Български пощи въвежда нова услуга
© Pixabay

„Български пощи“ ЕАД въвежда нова услуга за приемане, пренасяне и предаване пратки на клиенти на eMAG, както и инкасиране на дължими суми по наложен платеж. Получателите ще се уведомяват с SMS в деня на пристигане на пратката в избраната от тях пощенска станция и тази пратка трябва да бъде взета от тях в срок от седем календарни дни от получаването й в ПС.

Първоначално новата услуга ще се предлага в 19 пощенски станции на територията на град София, като до няколко месеца се предвижда услугата да обхване офисите на дружеството в големите градове, а впоследствие и в по-малките населени места в страната.

Списък на пощенските станции, в които се изпълнява услугата, се намира на сайта на „Български пощи“ ЕАД. „Български пощи” ЕАД все по-активно търси нови пазарни ниши, обогатява своето портфолио, развива се технологично и разнообразява дейността си в отговор на нарастващите клиентски изисквания. Електронната търговия ще продължи да генерира ръст на пратките, поради което дружеството разработи и внедри софтуерно приложение, необходимо при доставката на стоки, поръчани чрез електронни магазини.

Партньорството с еMAG ще бъде съпътствано с реновация и осъвременяване на част от офисите на „Български пощи“ ЕАД в София, за да отговарят те на високите изисквания на потребителите на он-лайн магазина, които търсят гарантирано удобство и бързина при доставката на очакваните пратки.

Последвайте канала на

Нора Виткова
1300 2

Свързани новини

Коментари 2

Добави коментар
Имхотеп

2018.08.06 | 10:50

2
Сетила се Мара - да се побара
Фурор

2018.08.06 | 10:21

1
Български пощи откриха чудото на СМС-а ... !

Добави коментар

Водещи новини