-
08 февруари 2018 14:12
- 1051
- 0
Футболните фенове в България за първи път имат шанса да се озоват съвсем близо до емблематичната статуетка, символ на постиженията, величието и силата на футбола – Световната купа на FIFA. Това се случва благодарение на Coca-Cola и е част от световната обиколка на трофея, който ще премине през повече от 91 града в 51 страни на 6 континента, а след това ще се завърне в Русия през май 2018 г.
Млади футболисти станаха част от подготовката за посрещането на трофея в България. На две ключови локации в столицата – подлеза на метростанция „Сердика“ и площада в подлеза на метростанция СУ "Св. Климент Охридски", в рамките на вчерашния ден едновременно се проведоха три масови атракции, в които участваха деца на възраст между 14 и 16 години. Пространствата се изпълниха с любима на футболните фенове музика, а талантливите участници показаха уменията си в 8:30, 13:00 и 18:00 часа.
Флашмобовете се превърнаха в атрактивни представления, които събраха както запалени футболни фенове, така и случайни минувачи, които с интерес наблюдаваха случващото се. На място бяха раздадени и безплатни билети, които ще дадат възможност на притежателите им лично да видят емблематичния трофей на 14 февруари 2018 г. ч. oт 14.00 ч. до 22.00 ч. в Sofia Event Center. Още билети ще бъдат раздавани на най-запалените футболни почитатели на входа на Парадайз център, като те ще осигуряват достъп за конкретни часови слотове. Късметлиите, взели навреме своя билет, ще имат невероятната възможност да се снимат със статуетката, която за първи път стъпва на българска земя.
Обиколката на купата е ярка илюстрация на идеята, че Coca-Cola и FIFA свързват хората от всички краища на света – от най-запалените футболни запалянковци до онези, които просто искат да се забавляват. Чрез FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola светът ще се подготви за емоциите и вълнуващите моменти по време на Световното първенство по футбол през лятото на тази година.
За The Coca-Cola Company
The Coca-Cola Company е най-голямата компания за безалкохолни напитки в света, която предлага на потребителите повече от 500 вида газирани и безалкохолни продукти за пиене и възможност за избор от над 3 900 напитки. Coca-Cola е една от най-обичаните марки в света с портфолио, което включва 21 разпознаваеми бранда, генериращи над 1 милиард щатски долара годишно от продажба на дребно. Деветнадесет от тези отличаващи се марки се предлагат с намалено съдържание на захар, нискокалорични продукти и такива с нулево съдържание на калории: Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia и Gold Peak. Kато част от най-голямата система за дистрибуция на напитки в света, Coca-Cola е доставчик №1 на газирани и базалкохолни напитки. Повече от 1.9 милиарда напитки се предлагат на потребителите в над 200 страни всеки ден. Компанията е поела траен ангажимент към изграждането на устойчиво развити общности и се фокусира върху инициативи, които намаляват екологичния отпечатък, създават безопасна и приобщаваща работна среда за служителите и подобряват икономическото развитие на общностите, в които те работят. В партнъорство с бутилиращите компании, Coca-Cola се нарежда сред най-добрите работодатели в света с повече от 700 000 служители. За повече информация посетете уеб страницата на Coca-Cola Journey - www.coca-colacompany.com, последвайте компанията в Twitter на www.twitter.com/CocaColaCo, разгледайте блога й Coca-Cola Unbottled на www.coca-colablog.com или я намерете в Linkedln - www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.
За FIFA World Cup Original Trophy
Отборите–победители от Световното първенство по футбол, печелят оригиналния трофей на FIFA, но той неизменно остава притежание на FIFA. Статуетката е направена от масивно злато и тежи 6 кг и 172 гр. и изобразява две човешки фигури, които държат земното кълбо над тях. Сегашният дизайн на оригиналния трофей датира от далечната 1974 г. Като една от най-разпознаваемите емблеми на спорта, купата на FIFA може да бъде докосвана само от избран кръг от хора – отбора - победител на Световно първенство, и държавни глави. Според правилата на FIFA отборът победител задържа временно оригинала на купата до следващото Световно първенство, след което получава за постоянно реплика на трофея (позлатена, а не от масивно злато, гравирана с годината, държавата домакин на първенството и името на победителя). FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola предоставя изключителна възможност за хората, да вземат участие в емблематичното събитие и да споделят своята страст към спорта. Емоциите от докосването до оригиналния трофей на Световното първенство по футбол на FIFA ще остане за дълго време в съзнанието на всички футболните фенове.
Последвайте канала на
Свързани новини
Президентът на БФ Волейбол Любо Ганев с равносметка за годината и амбициите за следващата
Душан Косич с първи думи като треньор на Локомотив (Пловдив)
Стоичков отбеляза 30-годишнината от "Златната топка" с лъскаво парти - Михайлов и Сираков го уважиха
Тотнъм стигна 1/2-финалите в Карабао къп след страхотна драма със седем гола срещу Ман Юнайтед
Спас Делев напусна Лудогорец и се сбогува емоционално с "орлите"
Резултати и крайното класиране в Лигата на конференциите
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Започна срещата между президента Радев и Виктор Орбан
20 декември 202412:34
Депутатите създадоха комисиите по бюджет и правни въпроси, но не им избраха председатели
20 декември 202412:16
Надежда Йорданова разкри защо правна и бюджетна комисии бяха избрани без председатели и как вървят преговорите за кабинет
20 декември 202411:39
ГЕРБ предлагат промени в Семейния кодекс: Родителите сами да поделят правата за отглеждане на дете при развод
20 декември 202411:25
Живков, социолог: Антикорупционните мерки може да разделят преговарящите за кабинет
20 декември 202410:07
Чакат хеликоптер да се включи в издирването на Николай
20 декември 202412:04
4-годишно дете падна от прозорец на жилищен блок - било оставено само от родителите си
20 декември 202410:45
Астрономическата зима идва със сняг в събота
20 декември 202411:22
Путин на въпрос дали смята да забрани порното в Русия: Все едно да забраня хамбургера
20 декември 202410:18